11 Şubat 2015 Çarşamba

TV8 BU TARZ BENİM 12 ŞUBAT KİM NE GİYDİ KİMLER YILDIZ ALDI - TV8 BU TARZ BENİM 12 ŞUBAT PERŞEMBE KIYAFETLERİ

12 ŞUBAT BU TARZ BENİMDE KİM NE GİYDİ
www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Ekranların en çok izlenen ve sevilen yarışma programlarının başında gelen Bu Tarz Benim yarışması yeni sezonu ile yine adından söz ettirmeye devam etmektedir.

TV8 ekranlarında başlayan ve hafta içi hergün yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında birbirinden güzel yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile jüri karşısına çıkarak yıldız almaya çalışmaktadırlar.

İzleyiciler tarafından büyük beğeni ile takip edilen yarışma da giyilen kıyafetlerde hanımlar tarafından oldukça beğenilmektedir. 

Her gün farklı konseptlerle sahneye çıkan bu tarz benim yarışmacılarının giydikleri kıyafetleri sizlere gün gün açıklamaya calışacağız. 

Sizlere bu yazımızda TV8 Bu Tarz Benim yarışmasında bugün kim ne giydi, tv8 Bu Tarz Benimde 12 Şubat Perşembe günü giyilen kıyafetler ve Perşembe günü kimlerin yıldız alıp almadıklarını burada bulabilirsiniz.

TV8 Bu Tarz Benim 12 Şubat Kim Ne Giydi?

İşte 12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benimde Giyilen Kıyafetler 
www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
12 Şubat Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu Kıyafetleri:
12 Şubat Bu Tarz Benim Zeynep Öztürtk Kıyafetleri:
12 Şubat Bu Tarz Benim Amila Kuruoğlu Kıyafetleri: 
12 Şubat Bu Tarz Benim Nazlı Sultan Yayla Kıyafetleri: 
12 Şubat Bu Tarz Benim Emel Özkızıltaş Kıyafetleri: 
12 Şubat Bu Tarz Benim Melisa Şahin Kıyafetleri: 
12 Şubat Bu Tarz Benim Gökçe Markal Kıyafetleri: 
12 Şubat Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat Kıyafetleri: 
12 Şubat Bu Tarz Benim Marina Surina Kıyafetleri: 
12 Şubat Bu Tarz Benim Gülnihal Candan Kıyafetleri: 
12 Şubat Bu Tarz Benim Melisa Çeliker Kıyafetleri: 
12 Şubat Bu Tarz Benim Gülay Hançer Kıyafetleri:

Bu Tarz Benim yarışmasında 12 Şubat 2015 Perşembe günü kim hangi kıyafeti giydi Perşembe günü tüm yarışmacıların giydikleri yukarıdaki gibidir. 

12 Şubat 2015 Perşembe günü yarışmacıların giydikleri kıyafetler hakkında düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz. Sizce Bu Tarz Benim yarışmacıları gerçekten tarzlarını mı yansıtıyorlar yoksa, farklılık yaratmak için mi kıyafet seçiyorlar.

bu tarz benim bugün kimler ne giydi, tv8 bu tarz benim perşembe günü giyilen kıyafetler neler, bu tarz benimde 12 şubat Perşembe kim hangi kıyafeti giydi, bugün bu tarz benimde kimler yıldız aldı, tv8 bu tarz benimde 12 şubat perşembe çekin sahibi kim oldu, 12 şubat perşembe bu tarz benim kıyafetleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder