15 Şubat 2015 Pazar

O HAYAT BENİM BAHAR (EZGİ ASAROĞLU) KİMDİR) - EZGİ ASAROĞLU KİMDİR KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ RESİMLERİ

ezgi asaroğlu kimdir, ezgi asaroğlu biyografi, ezgi asaroglu kaç yasinda, ezgi asaroğlu hayatı, ezgi asaroglu rol aldığı diziler, ezgi asaroglu resimleri, ezgi asaroglu boyu kilosu kaç, o hayat benim bahar, o hayat benim bahar kimdir, o hayat benimdeki bahar gerçek adı, o hayat benimin baharı kaç yaşında boyu kilosu kaç, o hayat benim bahar resimleri,

O HAYAT BENİM BAHAR KİMDİR
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Pazar akşamlarının vazgeçilmez dizisi olan O Hayat Benim dizisi ilgi ile izlenmeye devam etmektedir. Her hafta yeni bölümleri ile izleyicinin karşısında olan O Hayat Benim dizisi ile ilgili bilgileri ve oyuncularını tanıtmaya devam ediyoruz. 

Fox tv ekranlarında izleyici ile uluşan O Hayat Benim dizisi, doğduğunda annesinden ayrılan ve başkaları tarafından yokluk içinde büyüyen Bahar'ın yıllar sonra gerçek ailesi ve gerçek hayatına kavuşmasını anlatan dizi konusu ve oyuncu kadrosu ile oldukça sevilmektedir.

O Hayat Benim dizisi başrollerinde hem sanatçı, hemde oyuncu olan yakışıklı isim Keremcem ile güzel sanatçı İclal Aydın yer almaktadır. Dizinin baş karakteri olan Bahar karakterini Ezgi Asaroğlu canlandırmaktadır. O Hayat Benim dizi oyuncuları arasında Sinan Albayrak, Ceren Moray, Yeşim Ceren Bozoğlu, Süleyman Atanısev, Ahu Sungur, Didem İnselel, Turgay Aydın, Şan Bingöl, Cem Kılıç gibi başarılı bir çok oyuncu yer almaktadır. 

Sevilen dizinin oyuncuları arasında en çok merak edilen ve hakkında bilgi araştırılan kişi ise Bahar karakteridir. O hayat benimde Bahar'ı kim canlandırıyor diye merak edenler ve o hayat benim bahar kimdir, gerçek adı nedir, o hayat benim bahar kaç yaşında, boyu, kilosu kaç gibi bir çok soru sorulmaktadır. Sizlere bahar karakterini canlandıran ezgi asaroğlu hakkındaki bilgileri derledik.

O HAYAT BENİM OYUNCULARI>>>

O Hayat Benim Dizisindeki Bahar Karakteri Kimdir

Ezgi Asaroğlu Kimdir 
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
O Hayat Benim dizisinde Bahar karakterini canlandıran Ezgi Asaroğlu, 18 Haziran 1987 yılında İzmir de doğmuş Türk sinema ve TV oyuncusudur. Başarılı ve güzel oyuncu Ezgi Asaroğlu İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Antropoloji Bölümü Sosyal Antropoloji Anabilim Dalı bölümünden mezun olmuştur. ilk çıkışını 2004 yılında aynı zamanda ilk TV deneyimi olan "Bir Dilim Aşk" adlı dizi ile yaptı. Takip eden yıllarda kariyerine çeşitli dizi Menekşe ile Halil, Hatırla Sevgili, Gece Sesleri, Binbir Gece gibi dizlerde rol alarak devam etti.

Kısa metraj film (ödüllü What's Love Doing in the Mountains) ve reklam projeleriyle devam eden oyuncunun ilk sinema tecrübesi, 2007 yılında çekilmeye başlanan Avusturya-Fransa ortak yapım ödüllü film For a Moment Freedom ile oldu. 30 uluslararası ödülü olan filmde canlandırdığı karakterle yurtdışında da başarı kazanan, birçok sinema eleştirmeni ve yazarının dikkatini çeken Ezgi Asaroğlu, filmin 2010 Oscar Ödülleri için Avusturya’nın Oscar aday adayı olması ile kariyerine artı kattı. 
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Ezgi Asaroğlu, “Kampüste Çıplak Ayaklar”ve "Acı Aşk" filmlerinin ardından, En Mutlu Olduğum Yer filmi ile bir kez daha beğeni topladı. Leyla ile Mecnun dizisi sonrasında Yağmurdan Kaçarken dizisiyle televizyon ekranlarında; Aşk Kırmızı, Cennetten Kovulmak, Sağ Salim 2 gibi sinema filmleriyle de beyazperdedeki yerini korudu. Aşk Kırmızı filmiyle oyunculuğuna dair aldığı övgüler artarken, başrolünü üstlendiği bir diğer film Cennetten Kovulmak da 50. Uluslararası Altın Portakal Film Festivali'nde "En iyi film Ödülü"nü aldı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder