20 Şubat 2015 Cuma

İŞTE BENİM STİLİM 21 ŞUBAT KİM ELENDİ - TV8 İŞTE BENİM STİLİM 21 ŞUBATTA ELENEN KİM

TV8 İŞTE BENİM STİLİM 21 ŞUBAT KİM ELENDİ
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İkinci sezonu ile Tv8 de başlayan bu tarz benim yarışması yayınlandıktan kısa bir süre sonra isim değişikliği yaparak yarışmanın ismini İşte Benim sitilim olarak değiştirmiştir.  

Bilindiği gibi geçen sezonu ile oldukça başarılı olan Bu Tarz Benim yarışmasının ilk sezon birincisi Aycan Nurcan kardeşler olan İkizler olmuştu. 

Programın tutması ve çok izlenmesi üzerine başarılı yapımcı Acun Ilıcalı, Bu Tarz Benim yarışmasını satın alarak tv8 kanalında yayınlamaya başlamıştır. 

Gerçek jüri üyeleri olan Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ile TV8 de devam eden İşte Benim sitilim yarışmasını yine Öykü Serter sunmaktadır. Tv8 İşte Benim Sitilim yarışmasının 2. sezon yarışmacılarını sizlere daha önce tanıtmıştık. 

Aynı formatla devam İşte Benim Sitilim yarışması hafta içi hergün ekranlarda olurken, birbirinden güzel yarışmacılar giydikleri kıyafetlerle yıldız almaya çalışmaktadırlar. 

Hafta içi yayınlanan proğramın ardından her Cumartesi ise İşte Benim Sitilim yarışmasında eleme gecesi heyecanı yaşanmaktadadır. Tv8 İşte Benim Sitilim 2. sezon yarışmasının bu haftaki eleme günü 21 Şubat Cumartesi günü olacaktır. 

İddialı yarışmacıların yer aldığı İşte Benim Sitilimde bakalım bu hafta 21 Şubatta kim elenecek ve büyük ödüle kim veda edecek. İzleyenlerin merakla bekledikleri ve artık yarışmada favori isimleri belli olmuş durumdayken, bakalım yarışmaya veda eden isim kim olacak. 
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
21 İşte Benim Stilimde GÜLAY HANÇER Elendi



Tv8 de Cumartesi akşamı eleme gecesi programı ile ekranlarda olacak olan yarışmada kimin elendiği belli olur olmaz sitemizden paylaşacağız. 21 Şubat eleme gecesinde yarışmacılardan kim ne kadar puan aldı, kim kaç oy aldı ve jüri üyeleri kimin ismini söyledi gibi tüm bilgiler burada olacaktır.
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Sizlerde işte benim sitilim yarışması hakkındaki düşüncelerinizi ve söylemek istediklerinizi yorum bölümünden yazarak paylaşmış olabilirsiniz. Yarışmada ki favoriniz kimdir veya yarışmada sevmediğiniz isim hakkındaki düşüncelerinizi diğer izleyiciler ile paylaşabilirsiniz.

İŞTE BENİM SİTİLİM 21 ŞUBAT ELEME GECESİNDE YAŞANANLAR

İşte Benim Stilim 21 Şubat eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alan Gülay oldu ve elenmek üzere seçilen ilk isim oldu. Ardından da yarışmacılara elemek istedikleri isim soruldu. İşte Benim Sitilim yarışmacıları elenmek üzere Özden ismini söylediler.


İŞTE BENİM SİTİLİM'DE KİM ELENDİ?

Gülay ve Özden için son kararı jüri verdi. Oylamada işte jürinin verdiği oylar ile giden isim;

Nur Yerlitaş Gülay gitsin dedi. 
İvan Sert Gülay gitsin dedi. 
Uğurkan Erez Özden gitsin dedi.
Kemal Doğulu Gülay gitsin dedi. 
Hadise Gülay gitsin dedi.

İşte Benim Sitilim'in TV8 ekranlarındaki 21 Şubat eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim jürinin oyuyla Güley Hançer oldu. 

Sizce Bu Hafta Kim Elensin?

işte benim sitilim 21 şubat eleme, tv8 işte benim sitilimden kim elendi, tv8 işte benim sitilim eleneni kim oldu, 21 şubat cumartesi işte benim sitilim elenen isim kim, işte benim sitilim tv8 21 şubat kim elendi, işte benim sitilimden elenen kim oldu, eleme gecesi işte benim sitilim kim elendi, 21,02,2015 işte benim sitilim kim elendi, tv8 işte benim sitilim benim kim elendi 21 şubat, 21 şubatta tv8 işte benim sitilim benimde kim elendi, tv8 21 şubat elneni,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder