5 Şubat 2015 Perşembe

BU TARZ BENİM 7 ŞUBAT KİM ELENDİ - TV8 BU TARZ BENİM 7 ŞUBATTA ELENEN KİM

TV8 BU TARZ BENİM 7 ŞUBAT KİM ELENDİ

Ekranlardaki Bu Tarz Benim çılğınlığı tüm hızıyla devam etmektedir. Hem Show Tv ve hemde TV8 de yayınlanmaya başlayan bu tarz benim yarışması yine en çok izlenen proğramlar arasındadır. 

Bilindiği gibi geçen sezonu ile oldukça başarılı olan Bu Tarz Benim yarışmasının ilk sezon birincisi Aycan Nurcan kardeşler olan İkizler olmuştu. 

Programın tutması ve çok izlenmesi üzerine başarılı yapımcı Acun Ilıcalı, Bu Tarz Benim yarışmasınmı satın alarak tv8 kanalında yayınlamaya başlamıştır. 

Gerçek jüri üyeleri olan Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ile TV8 de devam eden bu tarz benim yarışmasını yine Öykü Serter sunmaktadır. Tv8 Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezon yarışmacılarını sizlere daha önce tanıtmıştık. 

Aynı formatla devam bu tarz benim yarışması hafta içi hergün ekranlarda olurken, birbirinden güzel yarışmacılar giydikleri kıyafetlerle yıldız almaya çalışmaktadırlar. 

Hafta içi yayınlanan proğramın ardından her Cumartesi ise Bu Tarz Benim yarışmasında eleme gecesi heyecanı yaşanmaktadadır. Tv8 bu tarz benim 2. sezon yarışmasının ilk eleme günü 7 Şubat Cumartesi günü olacaktır. 

İddialı yarışmacıların yer aldığı bu tarz benimde bakalım bu hafta 7 Şubatta kim elenecek ve büyük ödüle kim veda edecek. İzleyenlerin merakla bekledikleri ve artık yarışmada favori isimleri belli olmuş durumdayken, bakalım yarışmaya ilk veda eden isim kim olacak. 

7 Şubat Bu Tarz Benimde Gökçe markal Elendi


Tv8 de Cumartesi akşamı eleme gecesi programı ile ekranlarda olacak olan yarışmada kimin elendiği belli olur olmaz sitemizden paylaşacağız. 7 Şubat eleme gecesinde yarışmacılardan kim ne kadar puan aldı, kim kaç oy aldı ve jüri üyeleri kimin ismini söyledi gibi tüm bilgiler burada olacaktır.

Sizlerde Bu Tarz Benim yarışması hakkındaki düşüncelerinizi ve söylemek istediklerinizi yorum bölümünden yazarak paylaşmış olabilirsiniz. Yarışmada ki favoriniz kimdir veya yarışmada sevmediğiniz isim hakkındaki düşüncelerinizi diğer izleyiciler ile paylaşabilirsiniz.

İŞTE BU TARZ BENİM 7 ŞUBAT ELEME GECESİNDE YAŞANANLAR

Bu Tarz Benim 7 Şubat eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alan ........... oldu ve elenmek üzere seçilen ilk isim oldu. Ardından da yarışmacılara elemek istedikleri isim soruldu. Bu Tarz Benim yarışmacıları elenmek üzere ............. ismini söylediler.


BU TARZ BENİM'DE KİM ELENDİ?

............... ve ........... için son kararı jüri verdi. Oylamada işte jürinin verdiği oylar ile giden isim;

Nur Yerlitaş , ............ gitsin dedi. 
İvan Sert , ...............  gitsin dedi. 
Uğurkan Erez ........... gitsin dedi.
Kemal Doğulu ........... gitsin dedi. 


Bu Tarz Benim'in TV8 ekranlarındaki ilk eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim jürinin oyuyla .............. oldu. 

Sizce Bu Hafta Kim Elensin?

bu tarz benim 7 şubat eleme, tv8 bu tarz benimden kim elendi, tv8 bu tarz benim eleneni kim oldu, 7 şubat cumartesi bu tarz benim elenen isim kim, bu tarz benim tv8 7 şubat kim elendi, bu tarz benimden elenen kim oldu, eleme gecesi bu tarz benim kim elendi, 07,02,2015 bu tarz benim kim elendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder