18 Şubat 2015 Çarşamba

BU TARZ BENİM SAVAŞ KIRAN KİMDİR - SAVAŞ KIRAN KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ BOYU KİLOSU RESİMLERİ

bu tarz benim, show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler, show tv bu tarz benim yarismacilari, bu tarz benim savaş kıran, bu tarz benim savaş kıran kimdir, savaş kıran bu tarz benim resimleri, savaş kıran kıyafetleri bu tarz benim, bu tarz benim savaş kıran kıyafetleri, bu tarz benim savaş kıran nereli, kaç yaşında, savaş kıran biyografi, savaş kıran instagram hesabı, savaş kıran twitter hesabı, savaş kıran seksi resimleri

BU TARZ BENİM SAVAŞ KIRAN KİMDİR

Ekranların en çok izlenen ve sevilen yarışmalarından olan Bu Tarz Benim yarışması, ilgi ile izlenmeye devam ediyor. İki kanalda birden yayınlanan bu tarz benim yarışması hafta içi hergün ekranlarda olmaktadır.
Birbirinden güzel yarışmacıların kendilerine yakışanı giyerek bu tarz benim dedikleri yarışmanın büyük ödülü olan 100 Bin TL'lik ödülü ve Türkiye'nin en tarz kadını olma ünvanını kazanmak için yarışmaktadır. 
Hafta içi hergün ekrana gelen ve hafta sonları ise eleme günü olan Bu Tarz Benim yarışmasında hemen hemen hergün bir tartışma yaşanmaktadır. Birinci sezondaki kavgaları aratmayan ve aynı şekilde yeni sezon da tartışmalı ve kavgalı geçmektedir. 
İdiialı yarışmacıların yer aldığı Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasında jüri koltuğunda birbirinden değerli isimler olan Cemil İpekçi, Umut Eker, Sibel Arna ve Serdar Ortaç'ın eşi olan Chole Lougnan yer almaktdır. Daha önce show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler ve yaşları hakkında bilgiler vermiştik.

Fenomen yarışma programı Bu Tarz Benimin Programında değişikliğe gidildi. Programın yeni formatına göre; Bu Tarz Benim’de artık erkek yarışmacılarda yarışacak. Formatında değişiklik yapan Bu Tarz Benimde, çiftler halinde yarışacak olan 11 erkek ve 11 kadın yarışmacı, artistik ve oyunculuk performanslarıyla jüriyi etkileyip, yüksek puan almaya çalışacaklar. Yarışmada artık birbirinden yakışıklı ve yetenekli erkek yarışmacıları da görüyoruz.


Sitemizde Bu Tarz Benim erkek yarışmacıları hakkında yazılar yazmaya devam ediyoruz. Bu yazımızda Bu Tarz Benimin erkek yarışmacısı Savaş Kıran hakkında bilgiler vererek, kendisini daha yakından tanıyacağız.


BU TARZ BENİM SAVAŞ KIRAN KİMDİR?


Bu Tarz Benim’in yakışıklı yarışmacısı Savaş Kıran, 27 yaşında akrep burcudur. Uzun boylu ve kaslı olması genç kızların dikkatini çekmeyi başarmıştır. Çanakkale doğumlu olan yarışmacı, İstanbul’da yaşamaktadır. 


Daha öncede ekranlardan tanıdığımız Bu Tarz Benim Savaş, Kanal D’de yayınlanan Alabora yarışmasına da katılmıştır. Yarışmada tanıştığı Ezgi Ünal ile sevgililerdir. Savaş Kıran, yüzme antrenörlüğü, modellik, sunuculuk ve oyunculuk yapmıştır.

Savaş Kıran Boyu: 185 cm 

Savaş Kıran Kilosu: 78 kg 
Twitter adresi: https://twitter.com/savaskran 
Instagram adresi: http://instagram.com/savaskiran

BU TARZ BENİM SAVAŞ KIRAN RESİMLERİ







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder