19 Şubat 2015 Perşembe

BU TARZ BENİM AYKUT ALAGÖZ KİMDİR - AYKUT ALAGÖZ KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

aykut alagöz kimdir, aykut alagöz kaç yaşında, aykut alagöz biyografi, aykut alagöz boyu kilosu kaç, bu tarz benim erkekleri, bu tarz benim erkeklerin isimleri, bu tarz benim erkek yarışmacıları, bu tarz benim aykut kimdir, bu tarz benim aykut resimleri, bu tarz benimdeki aykut, bu tarz benim aykut boyu kilosu kaç, bu tarz benim aykut alagöz hakkında bilgi, bu tarz benim aykut manken mi

BU TARZ BENİM AYKUT KİMDİR 

İkinci sezonu ile kısa süre önce başlayan Show Tv Bu Tarz Benim yarışması geçen sezon olduğu gibi yine izlenmeye devam etmektedir. Hafta içi gündüz kuşağında yayınlanan ve izleyenleri ekrana bağlayan Bu Tarz Benim yarışmasında köklü bir değişiklik olmuştur. 

Daha önce sadece bayan yarışmacıların yarıştoğı Bu Tarz Benimde artık erkek yarışmacılarda bulunmaktadır. Bayan yarışmacılar ile beraber çift olarak sahneye çıkan ve giygikleri ile jüri üyelrinden yorumlar alan yarışmacılar, çift olarak değerlendirilmektedir. Şimdi ise Bu Tarz Benim izleyicileri yarışmaya yeni katılan erkek yarışmacıları merak ekmektedirler. 

İddiialı yarışmacıların yer aldığı Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasında jüri koltuğunda birbirinden değerli isimler olan Cemil İpekçi, Umut Eker, Sibel Arna ve Serdar Ortaç'ın eşi olan Chole Lougnan yer almaktdır. Daha önce show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler ve yaşları hakkında bilgiler vermiştik. Şimdi sizlere bu tarz benim yeni erkek yarışmacılarından olan Aykut isimli yarışmacı hakkında bilgiler vereceğiz.

Bu tarz benimin iddialı ve yakışıklı yarışmacıları arasında olan Aykut Alagöz hakkında, bu tarz benim Aykut Alagöz kimdir, Aykut Alagöz kaç yaşında nereli boyu kilosu kaç gibi merak edilen soruların cevapları yazımızın devamındadır. 

Bu Tarz Benim Aykut Kimdir

Show Tv ekranlarında yayınlanmaya başladığından bu yana fenomen yarışma haline gelen Bu Tarz Benim de yapılan değişiklik sonrasında yarışmaya dahil olan erkek yarışmacılar en az bayanlar kadar dikkat çekicidirler. Bu Tarz Benim erkek yarışmacılarından biri olan Aykut 26 yaşındadır. 

Oğlak burcu olan bu tarz benim Aykut, 1,93 cm boyunda uzun boylu olmasıyla dikkatleri üzerine toplamıştır. Bu Tarz Benim Aykut kılık kıyafetiyle giyimi kuşamıyla da farklılık yaratmaktadır. Aykut Mıknatıs Prodüction'ın kadrosunda halen yer alıyor. Idol Of Models yarışmasının mankenlerinden birisidir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder