11 Şubat 2015 Çarşamba

SHOW TV BU TARZ BENİM 12 ŞUBAT PERŞEMBE KİM NE GİYDİ - 12 ŞUBAT BU TARZ BENİM KIYAFETLERİ SHOW TV

12 ŞUBAT BU TARZ BENİMDE GİYİLEN KIYAFETLER

Show Tv ekranlarının sevilen yarışması Bu Tarz Benim yeni sezonu, oldukça iddialı başladı. Uzun zamandır merakla beklenen Bu Tarz Benim 2. sezonu ile Show Tv de 19 Ocak Pazartesi günü başladı. 

Yeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacıları ile büyük heyecanla başlayan bu tarz benim yarışmasında, daha ilk programda yarışmacılar arasında kavgalar başladı. 

Geçen sezon olan bu tarz benim kavgalarını aratmayacak gibi görünen yeni sezonun yarışmacıları da birbirleri ile tartışmalar yaparak bizlere geçen sezon Ayşenur ve Ayşegül kavgalarını hatırlatmaktadır.

Sizlere daha önceki yazılarımızda Bu Tarz Benim yeni sezon, yani 2. sezonu hakkında bilgileri ve yeni sezon yarışmacılarının kimler olduğunu paylaşmıştık. Show tv bu tarz benim yarışmacılarını tek tek tanıttığımız sitemizde sizlere yarışmada giyilen kıyafetlerin bilgilerinide vermeye çalışacağız.

Hafta içi hergün yayınlanan ve hergün farklı kıyafetlerle sahneye çıkan bu tarz benim yarışmacılarının giydiği kıyafetler oldukça beğenilmekte ve araştırılmaktadır. Bizde sizler için 12 Şubat Perşembe günü show tv bu tarz benimde kim ne giydi ve Perşembe günü bu tarz benimde giyilen kıyafetler neler gibi soruların cevaplarını paylaşacağız.

12 Şubat Perşembe Show Tv Bu Tarz Benimde Kim Ne Giydi?

İşte 12 Şubat'ta Bu Tarz Benimde Giyilen Kıyafetler

- 12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç Kıyafetleri:
12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim Duygu Harman Kıyafetleri:
12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim Nazlı Tepetaş Kıyafetleri:
12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim Buse Akbaşak Kıyafetleri:
12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim Aygün Aydın Kıyafetleri:
12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim Serpil Gök Kıyafetleri:
12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim Nil Anka Kıyafetleri:
12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim Ecem Akkaya Kıyafetleri:
12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim Özde Özkan Kıyafetleri:
12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim Serpil Cansız Kıyafetleri:
12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim Müğe Ökmen Kıyafetleri:
12 Şubat Perşembe Bu Tarz Benim Lidya Brylova Kıyafetleri:


Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasında hergün yarışmacıların giydikleri kıyafetleri ve aldıkları yorumlar hakkındaki bilgileri sitemizde bulabilirsiniz.

show tv bu tarz benim, bu tarz benim kıyafetleri, bu tarz benimde perşembe günü kim ne giydi, perşembe günü bu tarz benimde giyilen kıyafetler, show tv bu tarz benim 12 Şubat perşembe kıyafetleri, bu tarz benimde bu gün giyilen kıafetler, bu tarz benimde dün giyilen elbiseler, bu tarz benim 12 şubat perşembe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder