19 Mart 2015 Perşembe

TEOMAN NAPİM TABİATIM BÖYLE ŞARKI SÖZLERİ - TEOMAN N'APİM TABİATIM BÖYLE ŞARKISI VE SÖZLERİ 2015

teoman yeni albüm şarkıları, teoman napim tabiatım böyle şarkı sözleri, teoman ne yapayım tabiatım böyle sözleri, teoman tabiatım böyle şarkısı indir, teoman eski bir rüya uğruna indir, teoman tabiatım böyle şarkı sözü, teoman yani şarkıları, teoman tabiatım böyle mp3

TEOMAN NAPİM TABİATIM BÖYLE SÖZLERİ

Müziği bıraktığını açıkladıktan sonra hayranlarını üzen Teoman, 4 yıl aradan sonra yeni albümünü sevenleri ile buluşturdu. Rock müziğinin başarılı isimlerinden olan sevilen sanatçı Teoman yeni albümü ile yine bomba gibi bir albüme imza atmış durumdadır. 4 yıllık aradan sonra özlenen sanatçı Teoman hayranlarını sevindirerek yepyeni bir albüm hazırlayarak müzikseverlerin beğenisine sunmaktadır. Teoman Eski Bir Rüya Uğruna isimli yeni albümü ile tüm müzik marketlerde yerini almış durumdadır. 

Teoman Eski Bir Rüya Uğruna isimli yeni albümünde toplamda 11 şarkı yer almaktadır. Yine birbirinden başarılı şarkılara imza atan sevilen sanatçı Teoman, yeni albümünün çıkış parçası olarak Serseri isimli şarkıyı seçmiştir. Söz ve müziği Teoman'a ait olan Serseri şarkısı için klipte çeken başarılı sanatçı, yeni klibi ile de oldukça başarılı görünmektedir. 

Teoman'ın birbirinden güzel şarkılarının yer aldığı Eski Bir Rüya isimli yeni albümünde sevilen ve en çok dinlenen şarkılardan bir tanesi de Napıyım Tabiatım Böyle isimli şarkıdır. Sözleri Teoman ve Rüzgar Pehlivan'a ait olan Ne yapayım Tabiatım Böyle isimli şarkının sözleri yazımızın devamındadır.

TEOMAN YENİ ALBÜM ŞARKILARI>>>

Teoman Napim Tabiatım Böyle Şarkı Sözleri

Teoman - N'apim Tabiatım Böyle

Kapıları kaparım 
Ardıma bakarım 
Hayatım böyledir 
Bir yol ararım 
Yanarım bir sigara gibi 
Küllerim dağılır 
Sönerim çünkü ateşim 
İzmarite dayanır 
N'apim, tabiatım böyle 

Vura vura dip oldum 
Ona buna dert oldum 
Yana yana söndüm çelindi gönlüm 
Yaşamadan öldüm 
Şişeleri açarım 
Alkole koşarım 
Bu bomboş dünyada 
Bir mana ararım 
İnsanlardan kaçarım 
Zor sorular sorarım 
Yaşamak için Bir neden ararım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder