6 Mart 2015 Cuma

HANDE YENER SEBASTİAN ŞARKI SÖZLERİ - HANDE YENER YENİ ŞARKISI SEBASTİAN ŞARKI SÖZÜ

hande yener sebastian, hande yenerin yeni şarkısı sebastian, hande yener sebastian şarkı sözleri, hande yener işte benim sitilimde söylediği sebastian şarkısı, hande yenerin sebastian isimli şarkısının sözleri, işte benim sitilim hande yener sebastian şarkı sözü, hande yener işte benim stilim yarışması sebastian şarkısı ve sözleri, hande yener sebastiyan şarkısı,

HANDE YENER SEBASTİAN ŞARKI SÖZLERİ
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Başarılı ve güzel sanatçı Hande Yener yıllardır çıkardığı albümler ve seslendirdiği şarkılar ile yediden yetmişe herkesin beğenisini kazanmayı başarmış ve sevilen sanatçılardan bir tanesidir. Güzelliği ile de büyüleyen Hande Yener, yepyeni şarkısı Sebastian isimli şarkısı hakkındaki bilgiler yazımızın devamındadır. 

Sevilen sanatçı Hande Yener söylediği her şarkı ile beğenilerek şarkıları dillerde dolaşmaya devam etmektedir. Hande Yener'in yeni şarkısı sebastian da uzun süre hafızalarda kalacağa benziyor. Hande Yener yeni şarkısı olan sebastian isimli şarkısını ilk olarak Tv8 de yayınlanan işte benim stilim yarışmasında seslendirecektir. 

Güzel sanatçı Hande Yener, konuk jüri üyesi olarak katıldığı işte benim sitilim yarışmasında yeni şarkısını seslendirdi ve Nur Yerlitaş olmak üzere herkesin beğenisini topladı. Bilindiği gibi programın jüri üyesi olan Nur Yerlitaş devamlı programda sebastian diyor ve artık herkesin diline dolanmıştı. Programa renk katan ve sebastian şarkısını söyleyen Hande Yenerin yeni şarkısının sözlerini sizler için derledik. 


Hande Yener Sebastian Şarkı Sözleri

Beni terk ediyormuş, ne kadar da üzüldüm! 
Yakıyormuş gemileri birileri duyduğumda ne güldün, hahaha 
Kaçıyormuşum ondan çok uzaklaşmışım! 
Değişmişim, olabilirmiş ben de haklıymışım, hahaha 
Söyle ona Sebastian 
Ağzımı açtırmasın 
Kalbini kırdırmasın 
Akşam akşam 
Eğer bir derdi varsa 
Gelsin burda konuşsun 
Öyle atıp tutmasın Arkamdan 

Söyle ona Sebastian 
Ağzımı açtırmasın 
Kalbini kırdırmasın 
Akşam akşam 
Eğer bir derdi varsa 
Gelsin burda konuşsun 
Öyle atıp tutmasın Arkamdan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder