19 Mart 2015 Perşembe

İŞTE BENİM STİLİM 20 MART KİM ELENDİ - TV8 İŞTE BENİM STİLİM 20 MARTTA ELENEN KİM

TV8 İŞTE BENİM STİLİM 20 MART KİM ELENDİ
Ekranların sevilen yarışma programı İşte Benim Stilim yarışması her hafta heyecan dolu eleme bölümleri ile ekranlarda olmaya devam ediyor. Cuma geceleri eleme gecesi olan İşte benim sitilimde bir yarışmacı daha bu hafta yarışmaya veda edecek. İşte Benim Stilim eleme gecesi 20 Mart Cuma akşamı birbirinden değerli jüri üyeleri ve konuk jüri üyeleri ile ekranlarda olacak. Her Hafta farklı konuk jüri üyeleri olan İşte Benim Stilimde bu haftaki konuğu ise Ozan Doğulu olacaktır.

20 Mart Cuma akşamı İşte Benim Stilimde Ozan Doğulu'nun yanısıra Ece Seçkin ve Elif Kaya da programa birbirinden güzel şarkıları ile renk katacaklardır. Her eleme gecesinde farklı konseptler uygulanan yarışmada bu hafta eleme gecesinin konsepti İkon Şarkıcı konsepti olacaktır. Yani yarışmacılar İkon Şarkıcı kostümleri ile sahneye çıkacaklardır. 

Aynı formatla devam Bu Tarz Benim yani yeni adı ile İşte Benim Sitilim yarışması hafta içi hergün ekranlarda olurken, birbirinden güzel yarışmacılar giydikleri kıyafetlerle yıldız almaya çalışmaktadırlar. 

Hafta içi yayınlanan programın ardından her Cuma ise İşte Benim Sitilim yarışmasında eleme gecesi heyecanı yaşanmaktadır. Kanalın aldığı karar ile artık eleme geceleri Cuma gecesi yapılmaktadır. Tv8 İşte Benim Sitilim yarışmasının bu haftaki eleme günü 20 Mart Cuma günü olacaktır. 

İddialı yarışmacıların yer aldığı İşte Benim Sitilimde bakalım bu hafta 20 Martta kim elenecek ve büyük ödüle kim veda edecek. İzleyenlerin merakla bekledikleri ve artık yarışmada favori isimleri belli olmuş durumdayken, bakalım yarışmaya veda eden isim kim olacak. 
20 Mart Cuma İşte Benim Stilimde Özden Elendi


Tv8 de Cuma akşamı eleme gecesi programı ile ekranlarda olacak olan yarışmada kimin elendiği belli olur olmaz sitemizden paylaşacağız. 20 Mart eleme gecesinde yarışmacılardan kim ne kadar puan aldı, kim kaç oy aldı ve jüri üyeleri kimin ismini söyledi gibi tüm bilgiler burada olacaktır.
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Sizlerde işte benim sitilim yarışması hakkındaki düşüncelerinizi ve söylemek istediklerinizi yorum bölümünden yazarak paylaşmış olabilirsiniz. Yarışmada ki favoriniz kimdir veya yarışmada sevmediğiniz isim hakkındaki düşüncelerinizi diğer izleyiciler ile paylaşabilirsiniz.

İŞTE BENİM SİTİLİM 20 MART ELEME GECESİNDE YAŞANANLAR

İşte Benim Stilim 20 Mart eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alan Özden oldu ve elenmek üzere seçilen ilk isim oldu. Ardından da yarışmacılara elemek istedikleri isim soruldu. İşte Benim Sitilim yarışmacıları elenmek üzere Çiğdem ismini söylediler.


YARIŞMACILAR KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ?

Emel İlbige gitsin dedi
Gülay Çiğdem gitsin dedi
Zeynep Nihal gitsin dedi
Nihal Çiğdem gitsin dedi
Nazlı Çiğdem gitsin dedi
Çiğdem Nihal gitsin dedi
İlbige Çiğdem gitsin dedi
Özden ve Çiğdem için son kararı jüri verdi. Oylamada işte jürinin verdiği oylar ile giden isim;

Nur Yerlitaş Özden gitsin dedi. 
İvan Sert Özden gitsin dedi. 
Uğurkan Erez Özden gitsin dedi.
Kemal Doğulu Çiğdem gitsin dedi. 
Ozan Doğulu Çiğdem gitsin dedi.

İşte Benim Sitilim'in TV8 ekranlarındaki 20 Mart eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim jürinin oyuyla Özden oldu. 

Sizce Bu Hafta Kim Elensin?

işte benim sitilim 20 mart eleme, tv8 işte benim sitilimden kim elendi, tv8 işte benim sitilim eleneni kim oldu, 20 mart cuma işte benim sitilim elenen isim kim, işte benim sitilim tv8 20 mart kim elendi, işte benim sitilimden elenen kim oldu, eleme gecesi işte benim sitilim kim elendi, 20.03.2015 işte benim sitilim kim elendi, tv8 işte benim sitilim benim kim elendi 20 mart, 20 martta tv8 işte benim sitilim benimde kim elendi, tv8 20 mart eleneni, işte benim sitilim eleme günü neden değişti, işte benim sitilim günü neden niye değişti,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder