18 Mart 2015 Çarşamba

MABEL MATİZ GEL ŞARKI SÖZLERİ - MABEL MATİZ GÖK NEREDE ALBÜM ŞARKILARI

mabel matiz gel şarkı sözleri, mabel matiz gök nerede albümü, mabel matiz gel indir, mabel matiz yeni albüm şarkıları, mabel matiz gök nerede albümü indir, mabel matiz gel şarkı sözü, mabel matizin yeni şarkıları, mabel matiz gel

MABEL MATİZ ŞARKISI

Müzik dünyasına ilk olarak 2011 yılında çıkardığı albüm ile giriş yapan başarılı sanatçı Mabel Matiz o günden beri yaptığı albüm ve şarkılar ile oldukça sevilerek hayran kitlesini genişletmeyi başarmıştır. 

En son 2013 yılında çıkardığı Yaşım Çocuk albümü ile büyük beğeni toplayan Mabel Matiz şimdi ise yepyeni albümü olan Gök Nerede ismini verdiği yeni albümü ile müzik marketlerde yerini aldı. Albümün çıktığı tarihten kısa süre içerisinde en çok satanlar arasına giren gök nerede albümünde birbirinden güzel şarkılar yer almaktadır. 


Mabel Matiz Gök Nerede isimli yeni albümünde toplamda 14 şarkı yer almaktadır. Yeni albümündeki 14 şarkının, 9 tanesinin söz ve müziği başarılı sanatçı Mabel Matizin kendisine aittir. 


Gök Nerede isimli yeni albümü ile büyük çıkış yakalayan Mabel Matiz'in yeni albüm şarkıları arasında en çok dinlenen ve sevilen şarkılardan bir tanesi de Gel isimli şarkıdır. Sizlere bu yazımızda Mabel Matiz Gel isimli şarkısının sözlerini paylaşacağız.


MABEL MATİZ GÖK NEREDE ŞARKILARI>>>

Mabel Matiz Gel Şarkı Sözleri
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Mabel Matiz - Gel

Gel anla dikenimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde 
Of gel öyle bir apansız 
Ellerim yansın ah ellerinde 
Gel arsız firar 
Düş yollarıma densiz 
Ben kaldım viran 
Geçmez bu ömür sensiz 
Bu dağlar taşlar şahidim olsun 
Kalbime sırlarımı gömdüm 
Aslı bende sureti kalsın 
Ben görürüm beni aynasızda 
Gel, anla dikenimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde
Of, gel öyle bir apansız 
Ellerim yansın ah ellerinde 

Gel, anla halimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde 
Gel, öyle bir kal ki 
Tan yeri boyansın aşk hançeriyle 
Aştım yolları aşkı önüme koydum 
Bir zeytin dalı, bir çift göz yeter doydum 
Bu dağlar taşlar şahidim olsun 
Kalbime sırlarımı gömdüm 
Aslı bende sureti kalsın 
Ben görürüm beni aynasızda 
Gel, anla dikenimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde
Of, gel öyle bir apansız 
Ellerim yansın ah ellerinde 
Gel, anla halimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde 
Gel, öyle bir kal ki 
Tan yeri boyansın aşk hançeriyle

                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder