23 Ocak 2015 Cuma

TV8 BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI KİMLER - TV8'DEKİ BU TARZ BENİM YARIŞMACI İSİMLERİ NELER

TV8 BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI KİMLER

İki kanalda birden yayınlanan sevilen yarışma olan Bu Tarz Benimin hem Tv8, hemde Show Tv ekranlarında yayınlanması, izleyici açısından zor olsada her iki yarışmada oldukça izlenmektedir. 

Daha önce Show tv de yayınlanan yarışmanın yarışmacılarını tanıtmıştık. Şimdi ise Tv8 ekranlarında yayınlanan ve ilgi gören bu tarz benim yarışmacıları ve jürileri hakkında bilgiler vereceğiz. 

Tv8 de yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasının jüri üyeleri aynı kadro devam etmektedir, yani gerçek jüri üyeleri olan Nur Yerlitaş, İvana Sert, Uğurkan Erez, Kemal Doğulu ile devam etmektedir. Hafta içi hergün yayınlanan Bu Tarz Benim programında güzel yarışmacılar birbirinden farklı kıyafetlerle sahneye çıkmaktadırlar.

Hanımların büyük ilgisini çeken bu tarz benim yarışması, gündüz kuşağında en çok izlenen programlar arasında yerini korumaktadır. İki sezondur yayınlanan ve oldukça sevilen bu tarz benim yarışmasındaki güzel yarışmacılarda bir okadar beğenilmektedir.

Bu Tarz Benim izleyicilerinin en çok merak ettikleri şeylerden birisi de, yarışmacıların model mi, manken mi veya oyuncu mu olduklarıdır. Sizlere bu yazımızda tv8 bu tarz benim yarışmacıları kimler, tv8 bu tarz benimdeki yarışmacıların isimleri neler, ne iş yaparlar gibi sorulan soruların cevaplarını paylaşacağız.

TV8 Bu Tarz Benim Yarışmacıları Kimler

Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Zeynep Öztürtk (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Amila Kuruoğlu (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Nazlı Sultan Yayla (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Emel Özkızıltaş (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Melisa Şahin (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Gökçe Markal (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Gülşah Yanaş (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Marina Surina (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Gülnihal Candan (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Melisa Çeliker (Kimdir>>>)
Bu Tarz Benim Gülay Hançer (Kimdir>>>)


Hafta içi hergün gündüz yayınlanan Bu Tarz Benim yarışması, hafta sonu Cumartesi günleri ise eleme gecesi olmaktadır. Her hafta bir yarışmacı elenerek büyük ödüle ve hayallerine veda etmektedir. 

Tv8 Bu Tarz Benim yarışmasından ilk elenen isim Derya Yarar oldu. Sitemizde sizlere Bu tarz benim yarışması ile ilgili herşeyi paylaşmaya devam edeceğiz. Bu Tarz Benim yarışmasında hergün giyilen kıyafetler ve her hafta eleme gecesinde kimin elendiği ve yarışmada neler yaşandığı gibi ayrıntıları sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Bu Tarz Benim yarışmacılarının biyografi bilgileri için isimlerinin yanındaki bağlantılara tıklayarak yarışmacı hakkındaki tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.

Sevdiğiniz beğendiğiniz yarışmacı hakkındaki düşüncelerinizi paylaşarak yarışmacılara destek olabilirsiniz. Sizin favori adayınızkim, kimin kazanmasını istersiniz.

tv8 bu tarz benim, bu tarz benim tv8 yarışmacıları, bu tarz benim yarışmacıları kimler tv8, tv8 deki bu tarz benimin yarışmacıları, tv8 bu tarz benimdeki kızların isimleri, öykü serter kimdir, tv8 bu tarz benim kim elendi, tv8 bu tarz benim yarışmacı isimleri, bu tarz benim yarismacilari,  tarz benim emel özkiziltas

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder