19 Ocak 2015 Pazartesi

GÖKSEL ISIRGAN ŞARKI SÖZLERİ - GÖKSEL YENİ ALBÜM ŞARKILARI VE SÖZLERİ

GÖKSEL ISIRGAN ŞARKI SÖZLERİ

Pop dünyasının tanınan ve bilinen isimleri dediğimizde ilk sıralarda aklımıza gelen kişilerden biri de şüphesiz Göksel olmaktadır. Bu güne kadar şarkılarıyla ve albümleriyle herkesin gönlünde taht kurmuş bir kişiliğe sahip olan Göksel, merakla beklenen yeni albümünü çıkardı. 

Başarılı yorumu ve güçlü sesiyle sayısız sarkılara imza atan Göksel sevilen sanatçılar arasındadır. Göksel, en son 2012 yılında çıkardığı Bende Bir Aşk Var albümü ile uzun süre müzik listelerinin başında kalmış ve yılın kadın sanatçısı ödülünü almıştır.

Başarılı ve güzel sanatçı Göksel şimdi ise 9. albümü olan Sen Orda Yoksun Albümünü sevenleri ile buluşturdu. Göksel'in yeni albümünde toplamda 11 şarkı yer almaktadır.

Göksel yeni Sen Orda Yoksun albümü, Avrupa Müzik etiketiyle müzik marketlerde yerini aldı. Albümde sadece bir şarkıda Mabel Matiz ile ortak çalışan Göksel, geri kalan 10 şarkının söz ve müziğini kendi yazmıştır. 

Birbirinden güzel şarkıların yer aldığı Göksel'in yeni albümü içerisindeki şarkılardan bir tanesi de Isırgan isimli şarkıdır. Yazımızın devamında Söz müzik Göksel'e ait olan Isırgan şarkısının sözlerini bulabilirsiniz. 


Göksel Isırgan Şarkı Sözleri

Dudakları Isırgan Otu
Yine De Öpsün Öpsün İstiyorum
Kocaman Adımlarla Gidiyor
Yine De Gelsin Gelsin Bekliyorum

Aşk Hep Mi Hüsran
Ben Hep Mi Darmadağın 
Düşmüyor Dilimden 
Hicran Hep Şarkılarım 
Aşk Hep Mi Buhran 
Yaralı Parçalarım 

Sıkışmış Kalbimde Aşktan Hep Sancılarım 
Biliyorum Onunla Sonum Fena
Yine De Gelsin Gelsin Bekliyorum
gunceltime.blogspot.com
Ben Onu Beni Yaradandan 
Gece Gündüz, Gündüz Gece İstiyorum 

Söz: Göksel 
Müzik: Göksel

göksel yeni albüm şarkıları, gökselin yeni albümündeki şarkılar, göksel ısırgan şarkısı, göksel ısırgan indir, göksel ısırgan şarkı sözü, göksel yeni şarkıları, göksel sen orda yoksun albüm bilgileri, göksel yeni şarkılarının isimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder