13 Ocak 2015 Salı

BU TARZ BENİM JÜRİSİ SİBEL ARNA KİMDİR - SİBEL ARNA KİMDİR KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

BU TARZ BENİM SİBEL ARNA KİMDİR
www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Artık Bu Tarz Benim yarışması ile ilgili merak edilen sorular yanıtlarını bulmaya başladı.
Yayınlanadığı andan itibaren kısa sürede sevilen ve en çok izlenen yarışmaların başında gelen Bu Tarz Benim yarışması, bilindiği gibi birinci sezonu ile oldukça fenomen haline gelmiş ve birinci sezonunu bitirmiştir. 

Bu Tarz Benim yarışmasının çok izlenmesinin ardından, Acun kendi kanalı olan TV8'e transfer etmek istemiş ve anlaşmalarar yapılana kadar uzun bir zaman bu tarz benimin hangi kanalda, hangi jüri ve yarışmacılarla başlayacağı netlik kazanmamıştı. 

Geçen sezon büyük başarı yakalayan yarışma, yarışmacıların yanı sıra jüri üyeleri ile de oldukça beğenilmişti. Fakat bu tarz benim yarışması kanal değiştirince, yarışmanın jüri üyelerinde ve yarışmacılarında da değişiklikler oldu.

Show tv de 19 Ocak'ta başlayacak olan Bu Tarz Benim yeni sezon jüri üyeleri belli oldu. Eski jüri üyelerinin TV8'e geçmesi ile beraber Show TV, bu tarz benim jüri üyeliği için Cemil İpekçi, Umut Eker ve Sibel Arna ile anlaşarak bu tarz benim yeni bölümleini yayınlamaya devam edecektir. 

Yeni sezonu, yeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacıları ile Show Tv de başlayacak olan yeni sezon bu tarz benim yarışmasının sunucusu ise Ebru Akel olmaktadır.

Bu Tarz Benim yarışmasının jüri üyeleri arasında olan, Sibel Arna izleyiciler tarafından oldukça beğenilmiş ve merak edilmeye başlamıştır. Sibel Arna hakkındaki hersey ve Sibel Arna resimeri, Sibel Arna hayatı, kim olduğu yazımızın devamındadır.


Bu Tarz Benim Jüri Üyesi Sibel Arna Kimdir?

Sibel Arna Kimdir

Bu Tarz Benim jüri üyesi olan Sibel Arna, 1979 yılında İstanbul da doğmuştur. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü mezunu olan başarılı sunucu, mezun olduktan sonra yazarlık yapmaya başladı. Ünlü sunucunun moda ve tasarım üzerine çok sayıda yazısı bulunmaktadır. 

Kendisine eminiz birçoğunuz çeşitli dergi ve gazetelerde köşe yazarı olarak rastlamıştırsınız. Sibel Arna ilk profesyonel çalışmasına Milliyet Gazetesi bünyesinde başladı. Güzel sunucu 1997-2000 yılları arasında Milliyet Gazetesinde moda, kozmetik ve güzellik ile alakalı birçok köşe yazısına imzasını attı. Daha sonra Sabah Gazetesine geçen Sibel Arna, aynı yazılarına 2002 yılına kadar burada devam etti. 

2002 yılından sonra Vatan Gazetesine geçiş yapan Sibel Arna, ilgili gazetede sosyal yaşam ile ilgili yazılar yazdı. Burada 2003 yılına kadar yazarlık yaptıktan sonra Hürriyet Gazetesine geçiş yaptı ve burada hafta sonu eklerinde çeşitli köşe yazılarına imzasını attı. Daha sonra kameralar karşısına geçmeye karar verdi ve CNN Türk kanalında Trends adındaki programın içeriğini hazırlayıp ilgili programı başarılı bir şekilde sundu. 

Bu kadar başarıdan sonra ekranların en çok sevilen moda yarışmalarından birisi olan Bu Tarz Benim yarışmasında sunuculuk yapacak olan Sibel Arna’ya twitter.com/sibelarna bağlantısını kullanarak ulaşabilir ve bu sayede kendisi ile iletişime geçebilirsiniz.

Sibel Arna Resimleri




bu tarz benim sibel arna kimdir, bu tarz benim jürisi sibel arna kaç yaşında, sibel arna biyografi bilgileri, bu tarz benim sibel arna hayatı, sibel arna kimdir, sibel arna nereli boyu kilosu kaç, sibel arna sevgilisi kim, sibel arna vikipedi, bu tarz benim jürisi sibel arna resimleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder