21 Ocak 2015 Çarşamba

GÖKSEL DENİZE BIRAKSAM ŞARKI SÖZLERİ - GÖKSEL YENİ ALBÜM ŞARKILARI DENİZE BIRAKSAM

GÖKSEL DENİZE BIRAKSAM ŞARKI SÖZLERİ

Bu güne kadar şarkılarıyla ve albümleriyle herkesin gönlünde taht kuran ve mütevazi bir kişiliğe sahip olan Göksel, merakla beklenen yeni albümünü çıkardı. 

Başarılı yorumu ve güçlü sesiyle sayısız sarkılara imza atan Göksel, sevilen sanatçılar arasındadır. Göksel, en son 2012 yılında çıkardığı Bende Bir Aşk Var albümü ile dinleyicileriyle buluşmuştu.

Başarılı ve güzel sanatçı Göksel uzun süren sessizliğini bozarak yeni albümü olan Sen Orda Yoksun isimli yeni albümünü müzikseverlerin beğenisine sundu. Göksel yeni albümü Sen Orda Yoksun ile tüm müzik marketlerde yerini alırken şarkıları beğenilmeye ve dinlenmeye devam etmektedir.

Başarılı ve güzel sanatçı Göksel Avrupa Müzik etiketiyle çıkarmış olduğu 9. albümü olan Sen Orda Yoksun albümünde toplamda 11 şarkı yer almaktadır. Albümde sadece bir şarkıda Mabel Matiz ile ortak çalışan Göksel, geri kalan 10 şarkının söz ve müziğini kendi yazmıştır. Birbirinden güzel şarkıların yer aldığı Göksel'in yeni albümü içerisindeki Mabel Matiz ile ortak yaptıkları şarkı olan Denize Bıraksam adlı şarkının sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz.

GÖKSEL SEN ORDA YOKSUN ALBÜM ŞARKILARI>>>

Göksel Denize Bıraksam Şarkı Sözleri

Bugün Yudum Yudum İçtim Seni
Hatıralardan Bir Kadeh
Dilimde Hiç Eskimeyen Bir Şarkı Gibi
Söyledim Söyledim Seni
Dönüyorum Plaklar Gibi Sarhoş

Bugün Adım Adım Gezdim Seni
Hatıralardan Bir Yokuş
İçimde Hiç Eskimeyen Bir Resim Gibi
Çok Özledim Özledim Seni
O Güldüğüm Aşıklar Gibi Bir Hoş

Denize Bıraksam Kendimi
Kumlara Uzatsam Gölgeni
Havada Umut Ruhum Firar
Güneşte Kurutsam Kalbimi

Söz: Göksel, Mabel Matiz
Müzik: Göksel, Mabel Matiz
göksel, göksel yeni albümü, göksel sen orda yoksun albümü indir, göksel sen orda yoksun albüm şarkıları, göksel yeni şarkıları, göksel yeni albümündeki şarkıların isimleri, göksel denize bıraksam şarkısı, göksel denize bıraksam şarkı sözleri, göksel denize bıraksam sözleri, göksel denize bıraksam indir, denize bıraksam şarkısını kim söylüyor,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder