10 Ocak 2015 Cumartesi

BU TARZ BENİM UMUT EKER KİMDİR - UMUT EKER KİMDİR KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

BU TARZ BENİM UMUT EKER KİMDİR
www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Yayınlanadığı andan itibaren kısa sürede sevilen ve en çok izlenen yarışmaların başında gelen Bu Tarz Benim yarışması, bilindiği gibi birinci sezonu ile oldukça fenomen haline gelmiş ve birinci sezonunu bitirmiştir. 

Bu Tarz Benim yarışmasının çok izlenmesinin ardından, Acun kendi kanalı olan TV8'e transfer etmek istemiş ve anlaşmalarar yapılana kadar uzun bir zaman bu tazr benimin hangi kanalda, hangi jüri ve yarışmacılarla başlayacağı netlik kazanmamıştı. 

Artık Bu Tarz Benim yarışması ile ilgili merak edilen sorular yanıtlarını bulmaya başladı.

Geçen sezon büyük başarı yakalayan yarışma, yarışmacıların yanı sıra jüri üyeleri ile de oldukça beğenilmişti. Fakat bu tarz benim yarışması kanal değiştirince, yarışmanın jüri üyelerinde ve yarışmacılarında da değişiklikler oldu.

Show tv de 19 Ocak'ta başlayacak olan Bu Tarz Benim yeni sezon jüri üyeleri belli oldu. Eski jüri üyelerinin TV8'e geçmesi ile beraber Show TV, bu tarz benim jüri üyeliği için Cemil İpekçi, Umut Eker ve Sibel Arna ile anlaşarak bu tarz benim yeni bölümleini yayınlamaya devam edecektir. 

Yeni sezonu, yeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacıları ile Show Tv de başlayacak olan yeni sezon bu tarz benim yarışmasının sunucusu ise Ebru Akel olmaktadır.

Bu Tarz Benim yarışmasının jüri üyeleri arasında olan, Umut Eker izleyiciler tarafından oldukça beğenilmiş ve merak edilmeye başlamıştır. Umut Eker hakkındaki hersey ve Umut Eker resimeri, Umut Eker'in hayatı, kim olduğu yazımızın devamındadır.

SHOW TV BU TARZ BENİM YENİ SEZON YARIŞMACILARI>>>

Bu Tarz Benim Umut Eker Kimdir 
www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim yarışmasının yeni jüri üyeleri arasında olan ve yakışıklılığı ile oldukça beğenilen Umut Eker bir anda herkesin tanıdığı ve beğendiği isim haline gelmiştir. Umut Eker hakkında bir çok şeyin merak edildiği şu günlerde sizlere Umut Eker hayatı hakkında kısa bilgiler vermeye çalışacağız.

Bu tarz benim yarışmasının yeni jürilerinden biri olan Umut Eker 1983 yılında İstanbul Bakırköyde doğmuş tasarımcı, model ve stil danışmanı eğitimini alan ve daha sonra ailesinin isteği üzerine bir bankada staj yapmaya başlayan fakat bu bankacılık işi kendi severek yaptığı bir iş olmadığından dolayı giyim mağazası sektörüne atılır. 

Çok ünlü bir marka olan Diesel'in satış temsilciliğini yapan Umut Eker daha sonra bu markada çalışırken Didem Soydan tarafından keşfedilir ve modellik hayatına atılır. 

Ayrıca çok ünlü sanatçıların Tarkan, Ziynet Sali, Bengü, Beyazıt Öztürk, Emre Altuğ gibi sanatçılara da stil danışmanlığı yapmıştır. Yakışıklı jüri üyesinin en belirgin ve dikkat çekici özelliği ise vücudundaki dövmeler olacaktır. Show tv ekranlarında başlayacak olan bu tarz benim yarışmasının 2. jürisi olarak ta yeni bir proje ile karşımıza çıkmaktadır.

Umut Eker Yaşı  : 31 
Umut Eker Boyu : 1,82 
Umut Eker twitter adresi : twitter.com/umuteker

Umut Eker Resmleri




bu tarz benim umut eker kimdir, bu tarz benim jürisi umut eker kaç yaşında, umur eker biyografi bilgileri, bu tarz benim umut eker hayatı, umut eker kimdir, umut eker nereli boyu kilosu kaç, umut eker sevgilisi kim, umut eker vikipedi, bu tarz benim jürisi umut eker resimleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder