10 Ocak 2015 Cumartesi

SHOW TV BU TARZ BENİM YENİ SEZON YARIŞMACILARI KİMLER - BU TARZ BENİM JÜRİ ÜYELERİ KİMLER

SHOW TV BU TARZ BENİM YENİ SEZON
www.gunceltime.blogspot.com' aittir
Show TV ekranlarında yayınlanan ve gündüz kuşağının en çok izlenen yarışma programlarından biri olan, Bu Tarz Benim yeni bölümleri ve yeni sezon ile tekrar başlıyor. 

Bilindiği gibi Bu Tarz Benim yarışması, Show Tv de başlamış ve yayınlandığı günden beri büyük ilgi görerek en çok izlenen yarışma programları arasında olarak, ekranlara damga vurmayı başarmıştı. 

Bir sezon süren ve 1. sezonu biten Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezona başalamasına günler sayılırken, yarışmanın başka kanala transfer olacağı ile ilgili haberlerin çıkması ile program uzun bir ara yayınlanmadı. 

TV8'e tranfer olacağı duyurulan Bu Tarz Benim yarışması bu haberlerin ardından TV8'e geçmiştir. Fakat yarışmanın ismi yani Bu Tarz Benim ismi Show Tv de kalmıştır. Tv8 de yayınlanacak olan yarışmanın ismi farklı olacak gibi görünüyor. 

Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezonu ile ilgili değişiklerden bir tanesi de jüri üyeleri oldu. Daha önceki jüri üyeleri olan Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu Uğurkan Erez ve sunucu Öykü Serter tv8 e geçmiştir.

Show TV Yeni Bu Tarz Benim Jüri Üyeleri Kimler? 

Show tv de aynı isimle ve farklı jüri üyeleri ile devam edecek olan Bu Tarz Benim yarışmasının yeni jüri üyeleri;
www.gunceltime.blogspot.com' aittir
- Cemil İpekçi
- Sibel Arna (Kimdir Tıklayınız>>>)
- Umut Eker (Kimdir Tıklayınız>>>)

Show Tv Bu Tarz Benim yeni sezon yarışmasının sunucusu ise Ebru Akel olmaktadır.


Show Tv Bu Tarz Benim Yeni Sezon Yarışmacıları Kimler?

- Bu Tarz Benim Çağla Yıldırım
(Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Duygu Harman (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Nazlı Tepetaş (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Buse Akbaşak (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Aygün Aydın (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Serpil Gök (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Nil Anka (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Ecem Akkaya (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Özde Özkan (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Serpil Cansız (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Müğe Ökmen (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Lidya Brylova (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim İrem Özcan (Sonja) (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Bu Tarz Benim Öykü Ekinci (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)


Show Tv Bu Tarz Benim Yeni Sezon Ne Zaman Başlayacak?

Show Tv başlayacak olan Bu Tarz Benim yarışması yeni sezon bölümler yeni jüri üyeleri ve yeni sunucusu ile 19 Ocak 2015 Pazartesi günü başlayacaktır.

Program Hakkında Düşünce ve Söylemek İstediklerini Paylaşabilirsiniz.

bu tarz benim, bu tarz benim yeni sezon ne zaman başlayacak, bu tarz benim yeni jüri üyeleri, bu tarz benim hangi kanalda başlayacak,bu tarz benim yeni yarışmacıları kimler, bu tarz benim yeni jürileri kimler, 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder