2 Nisan 2015 Perşembe

İŞTE BENİM STİLİM SİNEM UMAŞ KİMDİR, KAÇ YAŞINDA, BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

işte benim stilim sinem umaş kimdir, işte benim sitilimdeki sinem kim, sinem umaş işte benim stilim, işte benim stilim yarışması sinem, iste benim stilim sinem umas, sinem umaş resimleri, gelinim olurmusun sinem kim, bu tarz benim sinem, yeni sezon sinem umas kaç yaşında boyu kilosu kaç,

İŞTE BENİM STİLİM SİNEM UMAŞ
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 3. sezon yepyeni yarışmacılar ile başlamakta ve kaldığı yerden devam etmektedir. İşte Benim Sitilim yeni sezona yeni yarışmacılarla girerken yarışmacıların hepsi birbirinden güzel ve iddialı isimlerdir. 

Daha önce yeni sezonda yarışacak olan kızların isimlerini sizlerle paylaşmıştık. İkinci sezon bölümleri aralarında konuk yarışmacı olarak katılan ve yıldız almayı başaran isimlerden oluşan İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları arasında olan bir ismi hepimiz çok yakından tanımaktayız. Daha önceden Gelinim Olur musun yarışması ile tanıdığımız Sinem Umaş isimli güzel yarışmacıdır. Türkiyenin kaynanası olan bilinen Semra kaynananın gelini olan Sinem Umaş İşte Benim Stilimde yarışacaktır.

Eski görüntüsünden eser kalmayan ve oldukça dikkat çekici güzelliği sahip olan Sinem Umaş İşte Benim stilimde iddialı yarışmacılar arasına girerek şimdiden büyük beğeni toplamayı başarmıştır. Yazımızın devamında Sinem Umaş ile ilgili bilgileri ve Sinem Umaş biyografi ile resimlerini bulabilirsiniz.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI>>>
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim Sinem Umaş Kimdir?

Sinem Umaş Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında güzel ve iddialı yarışmacı Sinem Umaş, 1984 yılında doğmuştur. 30 yaşında olan güzel yarışmacı Ekrandan uzak olduğu zamanlarda moda tasarımı okudu. İstanbul’da yaşıyor. ‘Gelinim Olur Musun?’ yarışmasına katıldığı dönemde açık öğretim lisesinde okudu. Annesi ve babası ayrıldıktan sonra annesi bir başkasıyla evlendi ve yurt dışına gitti. Evlenme umuduyla katıldığı yarışma Sinem Umaş’ın hayatını değiştirdi. 

Damat adayı Ata’yla olan yakınlaşması yüzünden kaynana Semra Türk ile yıldızı bir türlü barışmayan genç kız, yarışmaya adeta damgasını vurmuştu. Yarışmanın ardından izleyicinin ilgisi bir süre devam etse de gelin Sinem zamanla unutuldu. Sinem Umaş, şimdi Tuzlaspor’un orta saha oyuncusu Bahadır Davran ile birliktedir. 

İstanbul’da futbolcu sevgilisiyle birlikte açtıkları erkek giyim mağazasını işletiyor. Sinem Umaş Gelinim Olur musun yarışması sonrasında müzik piyasasında şansını denemiş bir de albüm çıkarmıştı. “Öptün mü” adlı şarkısına klip çeken Sinem Umaş, müzik sektöründe beklediği çıkışı yakalayamamıştı.

Sinem Umaş Resimleri




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder