9 Nisan 2015 Perşembe

İŞTE BENİM STİLİM BÜŞRA EYEN SİRAL KİMDİR, KAÇ YAŞINDA, BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

büşra eyen siral kimdir, işte benim stilim büşra kimdir, işte benim sitilimdeki büşranın yaşı boyu kilosu kaç, işte benim stilim büşra eyen siral resimleri, işte benim stilim yeni yarışmacısı büşra, iste benim stilim busra eyen siral, stilim benimdeki büşra kim,

İŞTE BENİM STİLİM BÜŞRA KİMDİR
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Hafta içi gündüz kuşağında yayınlanan ve oldukça ilgi gören yarışma programı İşte Benim Stilim izleyici ile buluşmaya devam etmektedir. Birbirinden güzel 13 güzel yarışmacının yer aldığı sevilen yarışmada yarışmacılar, 100 bin liralık ödül ve Türkiye'nin en stil kadını ünvanını almaya çalışacaklar.

Birbirinden güzel 13 yarışmacının yer aldığı İşte Benim Stilimde 3. sezon bölümleri ekranlarda olurken, izleyici ise yeni yarışmacılar hakkındaki bilgileri merak edip araştırmaya devam etmektedirler. Sitemizin İşte Benim Stilim bölümünde tüm yarışmacılar hakkında detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz. 

Sizlere İşte Benim Stilimin 3. sezon yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz. Daha önceki yazılarımızda bir çok yarışmacı hakkında bilgiler vermiştik. Bu yazımızda ise İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan Büşra Eyen Siral hakkında bilgileri, yarışmacının resimlerini ve Büşra Eyen Siral biyografi bilgilerini paylaşacağız.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI>>>
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral Kimdir?

Büşra Eyen Siral Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 3. sezon yeni yarışmacıları arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Büşra Eyen Siral, 1986 yılında Bulgaristan da doğmuştur. İstanbul da yaşayan güzel yarışmacı Büşra Eyen Siral 9 senedir evlidir. 

29 yaşında ve evli olan başarılı yarışmacı Büşra Eyen Siral, profesyonel olarak dans etmektedir. Yarışmanın iddialı isimlerinden olan sarışın güzel Büşra Eyen Siral, hobi olarak fitness yapıyor. Yarışma sırasında bolca dans edecek olan güzel Büşra Eyen Siral enerjisiyle juriyi etkilemeyi başardı.

Büşra Eyen Siral Yaşı: 29
Büşra Eyen Siral Boyu:
Büşra Eyen Siral Kilosu:

Büşra Eyen Siral Resimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder