8 Nisan 2015 Çarşamba

BANA BABA DEDİ DİZİ OYUNCULARI KİMLER KONUSU NEDİR - TV8 BANA BABA DEDİ DİZİSİ

BANA BABA DEDİ DİZİSİ
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
TV8 ekranlarında yepyeni bir dizi daha izleyici ile buluşuyor. Daha önce Çok Güzel Hareketler adlı program ile tanıdığımız Eser Yenerler, Oğuzhan Koç ve İbrahim Büyükak şimdide üçü bir arada dizide buluşuyorlar. Üç adamın sunucularının yeni projesi ise Bana Baba Dedi isimli dizidir.

Bana Baba Dedi dizi oyuncuları arasında Çok Güzel Hareketler Bunlar ekibinden çok sayıda oyuncu yer almaktadır. Başrollerinde Oğuzhan Koç, Eser Yenerler, İbrahim Büyükak, Yağmur Tanrısevsin, Ersit Korkut, Gözde Mutluer, Özkan Uğur, Büşra Pekin, Gülsüm Alkan, Ayşe Tunaboylu gibi başarılı bir çok ismin yer aldığı Bana Baba Dedi dizisi yabancı bir dizinin Türkiye uyarlamasıdır. 


Bana Baba Dedi Dizi konusu genel olarak, iki kardeşin hiç ummadıkları anda birden hayatlarına giren bir bebeğin bakımını üstlenmelerini ve sahip çıkmalarını konu alacak. Dizide yer alan oyuncuların kimler olduğu ve karakter isimleri hakkındaki diğer bilgiler yazımızın devamındadır.

Bana Baba Dedi Dizi Oyuncuları
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Bana Baba Dedi Oğuzhan Koç
Bana Baba Dedi Eser Yenerler
Bana Baba Dedi İbrahim Büyükak
Bana Baba Dedi Yağmur Tanrısevsin
Bana Baba Dedi Ersit Korkut
Bana Baba Dedi Gözde Mutluer0
Bana Baba Dedi Özkan Uğur
Bana Baba Dedi Büşra Pekin
Bana Baba Dedi Gülsüm Alkan
Bana Baba Dedi Ayşe Tunaboylu
Bana Baba Dedi İpek Tenolcay
Bana Baba Dedi Burçin Abdullah
Bana Baba Dedi Cezmi Baskın
Bana Baba Dedi Ali Çelik


Bana Baba Dedi Dizi Konusu

Bana Baba Dedi dizisi ABD’de 2012 yılında yayınlanmaya başlayan Baby Daddy dizisinin yerli versiyonu olarak izleyici ile buluşacak. Dizide, hayatları boyunca birer baltaya sap olamamış iki kardeşi canlandıran Eser ve Oğuzhan, en yakın arkadaşlarının (İbrahim) alt katına taşınması ve kapılarının önünde bir puset içinde buldukları bebek ile kendilerini içinde buldukları olayları anlatıyor. Kapının önünde buldukları bebek ile ilgili tüm sorumlulukları üzerine alan ve birden sahiplenen iki kardeş bebeği büyütmeye karar verirler.


bana baba dedi dizi oyuncuları kimler, bana baba dedi dizisi, bana baba dedi dizi konusu nedir, üç adamın yeni dizisi, 3 adamın dizisi,üç adam dizisinin ismi, eserin yeni dizisi, oğuzhan koçun yeni dizisi, oğuzhan koç eser ibrahim, bana baba dedi dizisi birinci bölümü, bana baba dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder