10 Nisan 2015 Cuma

DENİZ SEKİ HAYAT İKİ BİLET ŞARKISI VE SÖZLERİ - DENİZ SEKİ HAYAT 2 BİLET

denzi seki hayat 2 bilet şarkısı, deniz seki hayat iki bilet şarkı sözleri, deniz seki yeni şarkısının sözleri, deniz seki 2 bilet şarkı sözleri, deniz seki hayat iki bilet sarki sözleri, deniz seki yeni klibi,

DENİZ SEKİ HAYAT İKİ BİLET ŞARKISI
Deniz Seki İz isimli son albümünün yeni klip şarkısı olan Hayat İki Bilet isimli şarkısı, albümün en çok dinlenen ve sevilen şarkılarındandır. Deniz Seki'nin yakın sanatçı dostları sanatçı için bir araya geldi, Hayat 2 Bilet isimli şarkıda birleşerek video klip çekmişlerdir. 

Bilindiği gibi uyuşturucu temin etmek suçundan cezaevinde bulunan sevilen sanatçı Deniz Seki, hapse girmeden önce yeni iz isimli albümünün çalışmalarını tamamlamış ve hazır hale getirmişti. Ceza evine girdikten sona albümü çıkan ve İyisin Tabi isimli şarkısının klibi yayınlanan Deniz Seki bu albümle oldukça başarılı olmuştur. 

Deniz Seki'nin şimdi ise yeni şarkısı olan Hayat 2 Bilet şarkısı en çok dinlenen şarkılar arasında yerini almıştır. Sözleri Deniz Seki'ye ait olan Hayat İki Bilet şarkısının klibinde ise sanatçının yakın dostları yer aldı ve Deniz Seki ye destek olmak için bir araya geldiklerini ifade ettiler. Yazımızın devamında deniz seki hayat 2 bilet şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.

Deniz Seki Hayat 2 Bilet Şarkı Sözleri

Deniz Seki - Hayat İki Bilet

Zamanında olmuş olanlar olabilir 
Kalp kırılıp yen içinde kalabilir 
İnsan bu dünyaya zaten misafir 
Gelişimiz belli gidişimiz belli değil 

İnsanın ömrü bi kere dünyaya gelince 
Kalp kırılınca içinde yen kalınca 
Hayat 2 bilet sadece 
biri geliş biri de dönüş 
Sen istersen dövüş istersen seviş 
Korkmuyorum, korkmuyorum 
Korkmuyorum, korkmuyorum 
Hayat senden artık hiç korkmuyorum 
Bıkmadım bıkamıyorum 
Aşk çok yüzsüz kaçamıyorum 
Hayat senden artık hiç korkmuyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder