4 Nisan 2015 Cumartesi

İŞTE BENİM STİLİM SERPİL GÜLŞAH YILMAZ KİMDİR, KAÇ YAŞINDA, BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

serpil gülşah yılmaz kimdir, serpil yılmaz kaç yaşında, işte benim stilim serpil yılmaz, işte benim stilim serpil gülşah yılmaz resimleri, işte benim stilim yeni yarışmacısı serpil, serpil yilmaz, iste benim sitilim serpil yilmaz kim,

İŞTE BENİM STİLİM SERPİL KİMDİR
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Üçüncü sezonuna bomba gibi giren ve yepyeni yarışmacıların yer aldığı ekranların sevilen yarışma programı olan İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları ile devam etmektedir. 6 Nisan Pazartesi günü yepyeni bölümleri ve birbirinden güzel 13 yeni yarışmacılar ile ekranlarda olmaya devam edecek. 

İkinci sezonun final yapması ile birinci Emel Özkızıltaş olurken, final gecesinde ayrıca yeni sezon yarışmacıları da tanıtıldı. 13 güzel ve iddialı yarışmacılardan oluşan İşte Benim Stilimde heyecan ve rekabet yine üst seviyede olacağa benziyor. Hepsi birincilik için yarışacak ve en stil kadın ünvanını alacak.

Sizlere İşte Benim Stilimin yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz. Daha önceki yazılarımızda bir çok yarışmacı hakkında bilgiler vermiştik. Bu yazımızda ise İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan Serpil Yılmaz hakkında bilgileri, yarışmacının resimlerini ve Serpil Yılmaz biyografi bilgilerini paylaşacağız.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI>>>
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim Serpil Yılmaz Kimdir?

Serpil Yılmaz Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Serpil Yılmaz, 1983 yılında İstanbul da doğmuştur. Asıl mesleği modacı ve styling olan güzel yarışmacı Gayri menkul işleri ile de ilgilenmektedir. Serpil Gülşah Yılmaz 32 yaşındadır. Oryantal dans etmeyi çok seven Serpil oryantal dansta Türkiye derecesi olduğunu belirtti.

İşte Benim Stilim ikinci sezonuna 18 Şubatta konuk yarışmacı olarak katılan Serpil Gülşah Yılmaz jüri tarafından beğenilerek 3. sezonda yarışmaya başlayacaktır.

Serpil Gülşah Yılmaz Yaşı: 32
Serpil Gülşah Yılmaz Boyu:
Serpil Gülşah Yılmaz Kilosu:

Serpil Gülşah Yılmaz Resimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder