3 Nisan 2015 Cuma

İŞTE BENİM STİLİM GÜLSÜM TEPE KİMDİR, KAÇ YAŞINDA, BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

iste benim stilim gülsüm tepe, işte benim stilim gülsüm kimdir, iste benim stilim yeni yarışmacıları, iste benim stilim gülsüm tepe bilgileri, işte benim sitilimdeki gülsüm resimleri, iste benim stilimdeki gülsümün yaşı boyu kilosu kaç

İŞTE BENİM STİLİM GÜLSÜM TEPE
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim yarışması 3. sezonu ile başlayarak ekranlarda olmaya devam edecek ve kaldığı yerden devam edecek. Sizlere Yeni sezonda yer alacak yarışmacıları tanıtmaya devam ediyoruz. Yayınlandığı ilk günden beri büyük beğeni toplayan sevilen yarışma İşte Benim Stilim, bir yeni sezona daha başlamakta ve yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam etmektedir.

Daha önceki ikinci sezon bölümlerine katılan ve konuk yarışmacı olarak yer alan yarışmacılar, katıldıkları programda yıldız almayı başarıp yeni sezonda yarışmaya hak kazanmışlardır. Birbirinden güzel ve iddialı yarışmacıların yer aldığı İşte Benim Stilim yarışmasında 3. sezonda yarışacak isimler belli oldu ve tanıtılmaya başlandı. 

İkinci sezonu 3 Nisan Cuma akşamı final yaparak bitecek ve bu sezonun birincisinin belli olacağı programda İşte Benim Stilim yeni sezonda yer alacak olan isimlerde tanıtılmaya başlanacak. Sizlere daha önceki yazılarımızda yeni 3. sezon yarışmacılarının isimlerini paylaşmıştık. Bu yazımızda ise İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan Gülsüm Tepe hakkındaki bilgileri ve resimlerini sizlerle paylaşacağız. Yazımızın devamında Gülsüm Tepe ile ilgili bilgileri ve Gülsüm Tepe biyografi ile resimlerini bulabilirsiniz.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI>>>
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim Gülsüm Tepe Kimdir?

Gülsüm Tepe Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Gülsüm Tepe, İşte Benim Stilim yarışmasının 32. bölümünde aday yarışmacı olarak katılmıştı. Kayıldığı programda jüri tarafından beğenilen isim olan Gülsüm Tepe yıldız almayı başarmıştır.

Güzel yarışmacı Gülsüm Tepe, Antalya doğmuştur. Kocaeli Üniversitesi’nde Spor Akademisi’nde okuyan Gülsüm, Aynı zamanda İstanbul’da modellik yapıyor. Gülsüm Tepe hakkındaki daha geniş bilgileri ilerleyen günlerde sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.

Gülsüm Tepe Yaşı:
Gülsüm Tepe Boyu:
Gülsüm Tepe Kilosu:

Gülsüm Tepe Resimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder