5 Nisan 2015 Pazar

EDİS BENİM OL ŞARKI SÖZLERİ - EDİS BENİM OL ŞARKISI VE SÖZLERİ

edis benim ol şarkı sözleri, edis benim ol şarkısı, benim ol şarkı sözü, benim ol şarkısını kim söylüyor, edis kimdir, hadi yine gel benim ol şarkı sözleri, hadi gel benim ol sözleri, benim ol şarkı sözü, edis benim ol sarki sözleri

EDİS BENİM OL ŞARKI SÖZLERİ
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Son zamanlarda radyolarda sıkça çalınan ve oldukça beğenilen Benim Ol şarkısı dilden dile dolaşmaktadır. Klibi bile Youtube üzerinden milyonlarca kez izlenen Benim Ol şarkısı kısa zamanda liste başı olmayı başarmıştır. 

Bu muhteşem Benim Ol şarkısını söyleyen kişi ise müzik dünyasında yeni olan Edis isimli sanatçıdır. Edis Benim Ol şarkısı ile bir anda tanınarak en çok aranan isimlerden olmayı başarmıştır. Edis şarkının yanı sıra yakışıklılığı ile de göz doldurmaktadır. 

Edis Benim Ol şarkısının sözleri sanatçının kendisine aittir. Şarkının aranjörlüğünü Ozan Çolakoğlu yaparken, Edis Benim Ol albümünün yapımcılığını da Soner Sarıkabadayı yapmaktadır. 

Son zamanların en gözde şarkısı ola Edis Benim Ol şarkısının sözleri yazımızın devamındadır. Şarkı hakkında ve Edis hakkında düşünceleriniz paylaşabilirsiniz.


Edis Benim Ol Şarkı Sözleri

Edis - Benim Ol
Suç payıma düşense
Giderim yine sen düşünme
Ki senin hep uğraştığın son
Acıtmaz canımı bir gidişle

Uzun zamandı
Kalbim aşkları sönsün diye geleni taşladı
Pişman olup hep seni beklediğim zaman başladı

Hadi yine gel benim ol
Benim olmazsan
Kime giderim
Beni duymazsan
Kime veririm yüreğimi
gunceltime.blogspot
Hadi yine gel benim ol

Hadi yine gel benim ol
Benim olmazsan
Kime giderim
Beni duymazsan
Kime veririm yüreğimi
Yarım sözüm daha dur

Söz-Müzik: Edis Görgülü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder