4 Nisan 2015 Cumartesi

İŞTE BENİM STİLİM EZGİ ÜNAL KİMDİR, KAÇ YAŞINDA, BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

ezgi ünal kimdir, ezgi ünal resimleri, ezgi ünal kaç yaşında, ezgi ünal boyu kilosu yaşı kaç, işte benim stilim ezgi kimdir, işte benim stilimdeki ezgi ünal resimleri, iste benim sitilim ezgi unal, işte benim stilim yeni yarışmacılar,

İŞTE BENİM STİLİM EZGİ ÜNAL KİMDİR
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Ekranların sevilen yarışma programı olan İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları ile devam etmektedir. 6 Nisan Pazartesi günü yepyeni bölümleri ve birbirinden güzel 13 yeni yarışmacılar ile ekranlarda olmaya devam edecek. 

İkinci sezonun final yapması ile birinci Emel Özkızıltaş olurken, final gecesinde ayrıca yeni sezon yarışmacıları da tanıtıldı. 13 güzel ve iddialı yarışmacılardan oluşan İşte Benim Stilimde heyecan ve rekabet yine üst seviyede olacağa benziyor. Hepsi birincilik için yarışacak ve en stil kadın ünvanını alacak.

Sizlere İşte Benim Stilimin yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz. Daha önceki yazılarımızda bir çok yarışmacı hakkında bilgiler vermiştik. Bu yazımızda ise İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan Ezgi Ünal hakkında bilgileri, yarışmacının resimlerini ve Ezgi Ünal biyografi bilgilerini paylaşacağız.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI>>>
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kimdir?

Ezgi Ünal Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Ezgi Ünal, 1989 yılında Isparta da doğmuştur. Aslen Isparta'lı ve 26 yaşında olan güzel yarışmacı Ezgi Ünal Moda Tasarım bölümü mezunudur. 

İstanbul da yaşamakta olan Ezgi Ünal yarışmada kendine çok güvendiğini ve iddialı olduğunu belirtmektedir. İlerleyen günlerde Ezgi hakkında ayrıntılı bilgi eklenecektir.

Ezgi Ünal Yaşı: 26
Ezgi Ünal Boyu:
Ezgi Ünal Kilosu:

Ezgi Ünal Resimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder