10 Nisan 2015 Cuma

İŞTE BENİM STİLİM 10 NİSAN CUMA GİYİLEN KIYAFETLER - 10 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ

işte benim sitilim bugün kim ne giydi, işte benim stilimde giyilen kıyafetler, işte benim sitilim 10 nisan kıyafetleri, iste benim stilim 10 nisan kimler ne giydi, 10 nisanda işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 10 nisan kiyafetleri, işte benim stilim 10 nisan cuma kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 10 nisan kim yildiz aldi

İŞTE BENİM STİLİM 10 NİSAN'DA KİM NE GİYDİ
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
TV8 ekranlarında büyük ilgi ile izlenen sevilen yarışma İşte Benim Stilim hafta içi ekranlarda olmaya devam ediyor. Yarışmacılar ekrana gelen yeni bölümlerinde her gün farklı kıyafetler ile ve farklı konseptler ile izleyicinin karşısına çıkmaktadırlar. İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve kim ne giydi gibi bilgileri sizlere için paylaşıyoruz. 

Birbirinden güzel 13 yarışmacının yer aldığı İşte Benim Stilimde jüri koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu gibi usta isimlerin yer aldığı yarışmada her hafta eleme gecesinde konuk jüri üyesi de yer almaktadır. Sunuculuğunu Öykü Serter'in yaptığı fenomen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölümü ile 10 Nisan Cuma günü ekrana geldi ve yarışmacılar muhteşem podyum yürüyüşlerini gerçekleştirdiler.

9 Nisan Cuma günü yeni bölümü ile ekranlarda olan İşte Benim Stilimdeki yarışmacıların giydikleri kıyafetler oldukça dikkat çekici kıyafetlerdi. İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıların yer aldığı yeni bölümde bakalım bugün yarışmacılar neler giydi.

İşte Benim Stilim 10 Nisanda Giyilen Kıyafetler

İşte Benim Stilim 10 Nisan Büşra Eyen Siral Kıyafetleri: Büşra bugün sahneye siyah tlum ve siyah deri mont giyerek tulum üzerine altın rengi bir kemer taktı. Siyah çanta da takan Büşra siyah bir stiletto ayakkabı giymiştir.

İşte Benim Stilim 10 Nisan Sinem Umaş Kıyafetleri: Sİnem Umaş bugün siyah bir askılı bluz giyerek altına ise kırmızı renkler olan kiloş bir etek giyerek sahneye çıktı.

İşte Benim Stilim 10 Nisan Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: Anma töreni konsepti ile sahneye çıkan Ezgi siyah askılı göbek üstü bir bluz giyerek etek olarak da siyah uzun etek giymeyi tercih ederken, siyah çantası ve dirseklerine kadar olan siyah eldivenleri ile jüriden yıldız almayı başardı.

İşte Benim Stilim 10 Nisan Mihriban Akgül Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 10 Nisan Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 10 Nisan Tümay Tali Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 10 Nisan Ezgi Ünal Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 10 Nisan Mihriban Akgül Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 10 Nisan Duygu Barazi Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 10 Nisan Şilan Makal Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 10 Nisan Neda Poursaeıd Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 10 Nisan Sima Şerafetinova Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 10 Nisan Cerem Güngüz Kıyafetleri:



İşte Benim Stilim 10 Nisan Cuma günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder