3 Nisan 2015 Cuma

İŞTE BENİM STİLİMİ KİM KAZANDI - İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ KİM OLDU

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ...
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Son dönemlerde ekranların en çok izlenen yarışmalarından biri olan İşte Benim Stilim 3 Nisan Cuma akşamı sezon finali ile ekranlarda olacak ve yarışmanın kazanan ismi belli olurken birinci olan kişi hem 100 bin liralık ödülün sahibi ve birde Türkiye'nin en tarz kadını ünvanına sahip olacaktır. 

İki sezondur yayınlanan ve oldukça başarı yakalayan İşte Benim Stilim yarışması bu akşam 2. sezonun final programını yayınlayacak ve yeni sezona başlayacak. Aynı şekilde hafta içi ve hafta sonu devam edecek olan İşte Benim Stilimde yepyeni yarışmacılar yer alacak ve birincilik için yarışacaklar. 

İşte Benim Stilim 2. sezon birincisi kim olacak, bu konu ile ilgili bilgiler yayın saatinde anlık olarak burada olacaktır. İşte Benim Stilimde finale kalan 5 isim oldu. Finale kalan isimler Çiğdem Çelik, Emel Özkızıltaş, Zeynep Öztürk, İlbige Uzun ve Nazlı Hamarat oldu. Kimin birinci olacağı bu akşam burada olacaktır. 


İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİ EMEL ÖZKIZILTAŞ OLDU


İşte Benim Stilim Yeni Yarışmacıları>>>

3 Nisan Cuma Akşamı İşte Benim Stilimde Puanlama Nasıl Olacak?
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Hafta içinde en çok yıldızı alan kişi final gecesinde artı 1 puan alacak, final gecesinde jürinin beğendiği isim 3 puan almış olacak ve sms oylaması sonucu ise en yüksek oyu alan kişi 3 puan, ikinci sıradaki kişi 2 puan ve en az oyu alan kişi de 1 puan almış olacak. Bu şekilde en yüksek puanı alan kişi 1. olacak. 

İşte Benim Stilim final gecesinde yaşananlar ve kimlerin ne kadar SMS aldıkları, kimlerin kaç puan aldığı ve işte benim stilim birincisi kim olduğu hakkındaki herşeyi burada bulabilirsiniz.

İŞTE BENİM STİLİM SMS SONUÇLARI>>>

Sizce Yarışmayı Kim Kazanır?
İşte Benim Stilim Birincisi Kim Olsun?

işte benim sitilimi kim kazandı, işte benim stilim final, işte benim sitilimi kazanan kim oldu, iste benim stilim birinci kim oldu, işte benim stilimde finalde yaşananlar neler, işte benim stilim kim ne kadar oy aldı, işte benim stilim sms sonuçları, işte benim sitilim oylama sonuclari, iste benim stilim emel ozkiziltas, çigdem celik,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder