3 Nisan 2015 Cuma

İŞTE BENİM STİLİM SMS SONUÇLARI 3 NİSAN CUMA 2015

İŞTE BENİM STİLİM SMS SONUÇLARI
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Dün akşam 2. sezonunun final bölümü ekranlara gelen İşte Benim Stilim yarışması yine heyecan dolu bomba bir bölümle ekranlarda oldu. İkinci sezonunun son bölümü ile 3 Nisan Cuma akşamı izleyici ile buluşan İşte Benim Stilimde neler yaşandı işte detaylar.

3 Nisan Cuma akşamı İşte Benim Stilim final bölümünde bilindiği gibi konuk jüri üyesi sevilen sanatçı Bengü oldu. Başarılı sanatçı Bengü sevilen şakıları ve güzelliğinin yanı sıra yaptığı yorumlar ile de izleyenleri büyüledi. 

İşte Benim Stilim finale 5 yarışmacı kalmıştı. Finale kalan yarışmacılar İlbige Uzun, Emel Özkızıltaş, Zeynep Öztürk, Nazlı Hamarat ve Çiğdem Çelik olmuştu. Bu beş yarışmacının içinden dün akşam hemen jüri oyları ile bir yarışmacı elendi. İlk olarak elenen isim İlbige Uzun oldu ve geriye kalan 4 yarışmacı arasında sms oylaması yapıldı ve gece sonunda sms birincisi ile yarışmanın birincisi belli oldu. 

Yazımızın devamında İşte Benim Stilim 3 Nisan SMS sonuçlarını, oylamada kimin birinci olduğunu, İşte Benim Stilimi kazananın kim olduğu hakkındaki bilgileri bulabilirsiniz. 

3 Nisan İşte Benim Stilim SMS Sonuçları
  1. Emel Özkızıltaş
  2. Zeynep Öztürk
  3. Nazlı Hamarat
  4. Çiğdem Çelik

İşte Benim Stilim 2. Sezonun Kazananı Emel Özkızıltaş oldu. Emel Özkızıltaş Türkiye'nin en stil kadını seçildi ve 100 Bin Liralık ödülün sahibi oldu.
İkinci sezon final bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilim yarışmasında ayrıca yaşanan bir diğer olay ise, yeni sezon yarışmacılarının tanıtılması oldu. 3. sezon yarışmacıları ile kaldığı yerden devam edecek olan İşte Benim Stilimde dün akşam yeni yarışmacılar podyuma çıkarak göz kamaştırdılar. 3. sezon yarışmacılarının kimler olduğuna aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz.


Yarışma hakkında ve birinci olan isim hakkında düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz. 
Yeni yarışmacılar hakkında ise yorum yapabilirsiniz.

işte benim stilim final bölümü, işte benim stilim birincisi, işte benim stilim sms sonuçları, işte benim sitilim oylama sonuçları, iste benim stilim sms sonuclari, işte benim stilimde sms de kim birinci oldu, en çok oyu kim aldı, emel özkızıltaş kazandı mı, dün akşam işte benim stilimi kim kazandı, 03/04/2015 sms sonuclari, 3 nisan sms sonuçları, işte benim stilimde kim birinci oldu. kim 1 oldu, emel ozkiziltas, emel özkiziltas,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder