10 Nisan 2015 Cuma

İŞTE BENİM STİLİM 10 NİSAN CUMA KİM ELENDİ - 10 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM ELENEN İSİM

10 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Hafta içi hergün gündüz kuşağında en çok izlenen yarışma programlarından olan İşte Benim Stilim 3. sezon yeni bölümleri ve yeni yarışmacıları ile devam etmektedir. Yeni sezonunun ilk eleme gecesini bu akşam gerçekleştirecek olan İşte Benim Stilimde bu akşam kim elendi işte detaylar.

Tv8 ekranlarında yayınlanan ve yeni sezon bölümleri ile ekrana gelen sevilen yarışma hafta içi hergün yarışmacıların podyum yürüyüşleri ve giydikleri kıyafetler ile hanımların beğenisini kazanmaktadır. Birbirinden güzel ve iddialı 13 yarışmacının yer aldığı İşte Benim Stilimde 3. sezonun ilk elemesi bugün yani 10 Nisan Cuma akşamı yapılacak ve bir yarışmacı ilk haftadan hayallerine veda edecek.

10 Nisan Cuma akşamı eleme gecesi yaşanan işte benim stilimde bakalım bu akşam kim elenecek. Yen sezonun ilk eleme gecesinde yaşananlar ve kimin ne kadar oy alıp elenmek üzere kimlerin isimleri söylendi gibi merak edilen tüm bilgiler yazımızın devamındadır.

10 NİSAN CUMA İŞTE BENİM STİLİM
DUYGU BARAZİ ELENDİ


Tv8 de Cuma akşamı eleme gecesi programı ile ekranlarda olan yarışmada kimin elendiği belli olur olmaz sitemizden paylaşacağız. 10 Nisan Cuma eleme gecesinde yarışmacılardan kim ne kadar puan aldı, kim kaç oy aldı ve jüri üyeleri kimin ismini söyledi gibi tüm bilgiler burada olacaktır.
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Sizlerde İşte Benim Sitilim yarışması hakkındaki düşüncelerinizi ve söylemek istediklerinizi yorum bölümünden yazarak paylaşmış olabilirsiniz. Yarışmada ki favoriniz kimdir veya yarışmada sevmediğiniz isim hakkındaki düşüncelerinizi diğer izleyiciler ile paylaşabilirsiniz.

İŞTE BENİM SİTİLİM 10 NİSAN ELEME GECESİNDE YAŞANANLAR

İşte Benim Stilim 10 Nisan eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alan NEDA oldu ve elenmek üzere seçilen ilk isim oldu. Ardından da yarışmacılara elemek istedikleri isim soruldu. İşte Benim Sitilim yarışmacıları elenmek üzere DUYGU ismini söylediler.

YARIŞMACILAR KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ?

Cerem DUYGU gitsin dedi
Şilan DUYGU gitsin dedi
Duygu SİMA gitsin dedi
Didem DUYGU gitsin dedi
Ezgi SİMA gitsin dedi
Büşra SİMA gitsin dedi
Sima DİDEM gitsin dedi
Sinem DUYGU gitsin dedi
Mihriban SİMA gitsin dedi
Eçin DUYGU gitsin dedi
Tümay SİMA gitsin dedi
Serpil Gülşah DUYGU gitsin dedi
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
DUYGU ve NEDA için son kararı jüri verdi. Oylamada işte jürinin verdiği oylar ile giden isim;

Nur Yerlitaş NEDA gitsin dedi. 
İvan Sert NEDA gitsin dedi. 
Uğurkan Erez DUYGU gitsin dedi.
Kemal Doğulu DUYGU gitsin dedi. 
Esra Erol DUYGU gitsin dedi.

İşte Benim Sitilim'in TV8 ekranlarındaki 10 Nisan eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim jürinin oyuyla DUYGU oldu. 

Sizce Bu Hafta Kim Elensin?

işte benim sitilim 10 nisan eleme, tv8 işte benim sitilimden kim elendi, tv8 işte benim sitilim eleneni kim oldu, 10 nisan cuma işte benim sitilim elenen isim kim, işte benim sitilim tv8 10 nisan kim elendi, işte benim sitilimden elenen kim oldu, eleme gecesi işte benim sitilim kim elendi, 10.04.2015 işte benim sitilim kim elendi, tv8 işte benim sitilim benim kim elendi 10 nisan, 10 nisanda tv8 işte benim sitilim benimde kim elendi, tv8 10 nisan eleneni, iste benim stilim 3. sezon ilk elenen kim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder