7 Nisan 2015 Salı

İŞTE BENİM STİLİM NEDA POURSAEID KİMDİR, KAÇ YAŞINDA, BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

neda poursaıd kimdir, neda poursaıd kaç yaşında, işte benim stilim neda poursaıd, işte benim stilim neda poursaıd resimleri, işte benim stilim yeni yarışmacısı neda, neda poursaıd, iste benim sitilim neda poursaid kim, iste benim sitilim neda resim

İŞTE BENİM STİLİM NEDA

Yeni bir sezona başlayan ve yine en çok izlenen programlar arasında olan, sevilen moda yarışması İşte Benim Stilim tüm heyecanı ve görkemiyle devam etmektedir. İşte benim stilim 3. sezon yeni yarışmacılarının kimler olduğunu ve yarışmacılar hakkındaki bilgileri sizlere aktarmaya devam ediyoruz.
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
13 güzel ve iddialı yarışmacılardan oluşan İşte Benim Stilimde heyecan ve rekabet yine üst seviyede olacağa benziyor. Hepsi birincilik için yarışacak ve en stil kadın ünvanını alacak. 

Sizlere İşte Benim Stilimin yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz. Daha önceki yazılarımızda bir çok yarışmacı hakkında bilgiler vermiştik. Bu yazımızda ise İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan Neda Poursaeıd hakkında bilgileri, yarışmacının resimlerini ve Neda Poursaeıd biyografi bilgilerini paylaşacağız.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI>>>
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd Kimdir?

Neda Poursaeıd Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 3. sezon yeni yarışmacıları arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Neda Poursaeıd, 1989 yılında İran da doğmuştur. 26 yaşında olan güzel yarışmacı Neda Türkçe'yi tam konuşamamaktadır. 

İran'lı olan Neda Poursaeıd 4 ay İstanbul'a gelmiş ve 4 aydır burada yaşamaktadır. Mimar olan İran'lı yarışmacı Neda, şimdi ise hosteslik yapmaktadır. İlerleyen günlerde bakalım Neda nasıl bir performans sergileyecek.

Neda Poursaeıd Yaşı: 26
Neda Poursaeıd Boyu:
Neda Poursaeıd Kilosu:

Neda Poursaeıd Resimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder