9 Nisan 2015 Perşembe

İŞTE BENİM STİLİM 9 NİSAN PERŞEMBE GİYİLEN KIYAFETLER - 9 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ

işte benim sitilim bugün kim ne giydi, işte benim stilimde giyilen kıyafetler, işte benim sitilim 9 nisan kıyafetleri, iste benim stilim 9 nisan kimler ne giydi, 9 nisanda işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 9 nisan kiyafetleri, işte benim stilim 9 nisan

İŞTE BENİM STİLİM 9 NİSAN'DA KİM NE GİYDİ
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
TV8 ekranlarında büyük ilgi ile izlenen sevilen yarışma İşte Benim Stilim hafta içi ekranlarda olmaya devam ediyor. Yarışmacılar ekrana gelen yeni bölümlerinde her gün farklı kıyafetler ile ve farklı konseptler ile izleyicinin karşısına çıkmaktadırlar. İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve kim ne giydi gibi bilgileri sizlere için paylaşıyoruz. 

Birbirinden güzel 13 yarışmacının yer aldığı İşte Benim Stilimde jüri koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu gibi usta isimlerin yer aldığı yarışmada her hafta eleme gecesinde konuk jüri üyesi de yer almaktadır. Sunuculuğunu Öykü Serter'in yaptığı fenomen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölümü ile 9 Nisan Perşembe günü ekrana geldi ve yarışmacılar muhteşem podyum yürüyüşlerini gerçekleştirdiler. 

9 Nisan Perşembe günü yeni bölümü ile ekranlarda olan İşte Benim Stilimdeki yarışmacıların giydikleri kıyafetler oldukça dikkat çekici kıyafetlerdi. İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıların yer aldığı yeni bölümde bakalım bugün yarışmacılar neler giydi.

İşte Benim Stilim 9 Nisanda Giyilen Kıyafetler


İşte Benim Stilim 9 Nisan Mihriban Akgül Kıyafetleri:
İlk olarak podyuma çıkan isim Mihriban, siyahlar içinde bir kıyafet içinde çıktı. Siyah bir tulum giymiş olan Mihriban siyah ayakkabıları ve siyah çantası ile tüm jüri üyelerinden ve Nur Yerlitaş'tan artı puan almayı başardı. 

İşte Benim Stilim 9 Nisan Gülşah Yılmaz Kıyafetleri:
Podyuma çıkan Gülşah uzun ve kareli bir elbise ile sahneye çıktı. Kahverengi bir elbise giyen Gülşah, siyah gözlükleri ve çantası ile jüri karşısına çıktı.



İşte Benim Stilim 9 Nisan Perşembe günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder