4 Nisan 2015 Cumartesi

İŞTE BENİM STİLİM SİMA ŞERAFETİNOVA KİMDİR, KAÇ YAŞINDA, BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

işte benim stilim Sima Şerafetinova kimdir, işte benim stilimdeki sima kim, iste benim stilim sima serafetinova, işte benim stilim sima resimleri, sima şerefetinova kimdir kaç yaşında boyu kilosu kaç, şima şerafettinova işte benim stilim, işte benim stilim 3. sezon yarışmacıları,

İŞTE BENİM STİLİM SİMA KİMDİR
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Muhteşem bir final ile ikinci sezonunu bitiren İşte Benim Stilim yarışması 3. sezon için hazırlıklarını tamamladı ve ekranlarda olmaya hız kesmeden devam edecek. İkinci sezonun bitimi ile yeni sezon yarışmacıları da tanıtıldı ve izleyici karşısına çıktılar. Sitemizin İşte Benim Stilim bölümünde yeni sezon yarışmacıların kimler olduğunu ve resimlerini bulabilirsiniz.

İşte Benim Stilim yarışmasında 3. sezonda yarışacak isimler belli oldu ve tanıtılmaya başlandı. Sizlere daha önceki yazılarımızda yeni 3. sezon yarışmacılarının isimlerini paylaşmıştık. Bu yazımızda ise İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan Sima Şerafetinova hakkındaki bilgileri ve resimlerini sizlerle paylaşacağız. Yazımızın devamında Sima Şerafetinova ile ilgili bilgilerini bulabilirsiniz.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI>>>
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim Sima Şerafetinova Kimdir?

Sima Şerafetinova Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Sima Şerafetinova, yarışmanın en küçük kızlarından biridir. Azerbaycan doğumlu olan Sima Şerafetinova 1998 yılında doğmuştur. Yaşı henüz 17 olan güzel yarışmacı Azerbaycan Best Model Of 2014 birincisidir. 

Uzun zamandır Türkiye de yaşayan Sima Şerafetinova, Bilgisayar Mühendisliği okumaktadır. Güzelliği ile büyüleyen başarılı yarışmacı Sima Şerafetinova kendi tarzına güvendiği ve süslü giyinmeyi sevdiği belirtmektedir. Bakalım Sima İşte Benim Stilim 3. sezonda nasıl bir performans sergileyecek.

Sima Şerafetinova Yaşı: 17
Sima Şerafetinova Boyu: 1,85
Sima Şerafetinova Kilosu:
Sima Şerafetinova İnstagram : instagram/sima

Sima Şerafetinova Resimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder