2 Nisan 2015 Perşembe

İŞTE BENİM STİLİM GÖZDE BOZACI KİMDİR, KAÇ YAŞINDA, BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

gözde bozacı, gözde bozacı kimdir, gözde bozacı kaç yaşında, gözde bozacı nereli, işte benim stilim gözde bozacı, işte benim stilimdeki gözde kim, iste benim sitilim gözde bazaci resimleri, işte benim yeni yarışmacıları, işte benim gözde boyu kilosu kaç,

İŞTE BENİM STİLİM GÖZDE
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Yayınlandığı ilk günden beri büyük beğeni toplayan sevilen yarışma İşte Benim Stilim, bir yeni sezona daha başlamakta ve yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam etmektedir. Bizde sizler için işte benim stilim 3. sezon yarışmacıları hakkında bilgileri vermeye devam ediyoruz.

Daha önceki ikinci sezon bölümlerine katılan ve konuk yarışmacı olarak yer alan yarışmacılar, katıldıkları programda yıldız almayı başarıp yeni sezonda yarışmaya hak kazanmışlardır. Birbirinden güzel ve iddialı yarışmacıların yer aldığı İşte Benim Stilim yarışmasında 3. sezonda yarışacak isimler belli oldu ve tanıtılmaya başlandı. 

İkinci sezonu 3 Nisan Cuma akşamı final yaparak bitecek ve bu sezonun birincisinin belli olacağı programda İşte Benim Stilim yeni sezonda yer alacak olan isimlerde tanıtılmaya başlanacak. Sizlere daha önceki yazılarımızda yeni 3. sezon yarışmacılarının isimlerini paylaşmıştık. Bu yazımızda ise İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan Gözde Bozacı hakkındaki bilgileri ve resimlerini sizlerle paylaşacağız. Yazımızın devamında Gözde Bozacı ile ilgili bilgileri ve Gözde Bozacı biyografi ile resimlerini bulabilirsiniz.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI>>>
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim Gözde Bozacı Kimdir?

Gözde Bozacı Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Gözde Bozacı, 27 Ocak ta İşte Benim Stilim 2. sezonunun 14. bölümünde yarışmaya konuk yarışmacı olarak katılmış ve kendini tanıtmıştı. 

Güzel yarışmacı Gözde Bozacı İşte Benim Stilim yarışmasına 14. bölümde konuk aday yarışmacı olarak katılmış ve jurinin beğenmesini ile yıldızı almayı başarmış bir yarışmacıdır. 

Yarışmanın sevilenleri arasında olan Gözde Bozacı 1990 yılında doğmuştur. 25 yaşında olan Gözde Bursa’da yaşamaktadır. Ailesiyle birlikte ayakkabı imalatı yapan Gözde ayakkabı tasarımı konusunda da başarılı.

Gözde Bozacı Yaşı: 25
Gözde Bozacı Boyu:
Gözde Bozacı Kilosu:
Gözde Bozacı Twitter:
Gözde Bozacı Facebook:
Gözde Bozacı İnstagram:

Gözde Bozacı Resimleri




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder