4 Nisan 2015 Cumartesi

İŞTE BENİM STİLİM ELÇİN KAYADİBİ ŞENEL KİMDİR, KAÇ YAŞINDA, BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

elçin kayadibişenel kimdir, elçin kayadibişenel resimleri, işte benim stilim elçin kimdir, iste benim stilim elcin kayadibi senel, işte benim sitilim yeniş yarışmacılar, işte benim yeni sezon, işte benim sitilim elçin resimleri, elçin kayadibi işte benim stilim,

İŞTE BENİM STİLİM ELÇİN KİMDİR
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Ekranların sevilen yarışma programı olan İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları ile devam etmektedir. 6 Nisan Pazartesi günü yepyeni bölümleri ve birbirinden güzel 13 yeni yarışmacılar ile ekranlarda olmaya devam edecek. 

İkinci sezonun final yapması ile birinci Emel Özkızıltaş olurken, final gecesinde ayrıca yeni sezon yarışmacıları da tanıtıldı. 13 güzel ve iddialı yarışmacılardan oluşan İşte Benim Stilimde heyecan ve rekabet yine üst seviyede olacağa benziyor. 

Sizlere İşte Benim Stilimin yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz. Daha önceki yazılarımızda bir çok yarışmacı hakkında bilgiler vermiştik. Bu yazımızda ise İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan Elçin Kayadibi Şenel hakkında bilgileri, yarışmacının resimlerini ve Elçin Kayadibişenel biyografi bilgilerini paylaşacağız.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI>>>
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi Şenel Kimdir?

Elçin Kayadibi Şenel Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Elçin Kayadibişenel, 1985 yılında Sivas da doğmuştur. İstanbul Bahçeşehirde yaşayan güzel yarışmacı Elçin, kalıcı makyaj uzmanıdır. 

Elçin Kayadibişenel'in ayrıca Etiler de güzellik salonu vardır ve kendisi işletmektedir. Daha önce Miss Turkey güzellik yarışmasına da katılan Elçin bir zamanlar moda programı sunuculuğu da yapmıştır. Yarışmaya kendi stiline güvendiği için katılan Elçin, oldukça iddialı olduğunu belirtmektedir. 30 yaşında olan Elçin Kayadibişenel evlidir.

Elçin Kayadibi Şenel Yaşı: 30
Elçin Kayadibi Şenel Boyu:
Elçin Kayadibi Şenel Kilosu:

Elçin Kayadibi Şenel Resimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder