1 Nisan 2015 Çarşamba

İŞTE BENİM STİLİM CANSU NUR ÇUFAL KİMDİR, KAÇ YAŞINDA, BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

işte benim stilim yeni sezon yarışmacıları, işte benim stilim yeni yarışmacısı cansu nur çufal kimdir, cansu nur çufal resimleri, cansu nur çufal kimdir, cansu nur çufal kaç yaşında boyu kilosu kaç, iste benim stilim yarismacilari, cansu nur iste benim stilim

CANSU NUR ÇUFAL KİMDİR
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
TV8 ekranlarında 3 Nisan da başlayacak olan İşte Benim Stilim yarışmasının yeni sezonu oldukça merak edilmektedir. 2. sezonun bitmesi ile kaldığı yerden devam edecek olan İste Benim Stilimde yine birbirinden iddialı ve birbirinden güzel yarışmacılar yer almaktadır. İşte benim stilim 3. sezon yarışmacıları ile ilgili detaylar.

3 Nisan Cuma akşamı ikinci sezonunun final bölümü ile ekranlarda olacak olan İşte Benim Stilimde 2. sezon birincisinin kim olduğu belli olacak. İki sezondur devam eden İşte Benim Stilim yarışmasının bir sezonun daha bitimi ile yarışmanın birincisi ve Türkiye'nin en tarz kadını belli olurken yeni sezon hazırlıkları da devam etmektedir. 

Sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacılarının kimler olduğu ve 3. sezonda yarışmada kaç kişi olacağı ile ilgili bilgiler merak edilmektedir. Bizde sizler için İşte Benim Stilim yarışması 3. sezon yarışmacılarının kimler olduğunu ve yeni sezon yarışmacı isimlerini paylaşmaya devam ediyoruz. İşte Benim stilim yeni sezon yarışmacılarından bir tanesi de Cansu Nur Çufal isimli yarışmacıdır. Cansu Nur Çufal ile ilgili bilgiler yazımızın devamındadır.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI>>>

İşte Benim Stilim Cansu Nur Çufal Kimdir?

Cansu Nur Çufal Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan Cansu Nur Çufal güzelliği ile dikkatleri toplayarak sevilen yarışmacılar arasına girmeyi başarmıştır. Daha önce İşte Benim Stilim 28. bölümde yarışmaya aday olarak katılan Cansu Nur Çufal yıldız almayı başaran yarışmacılardandır.

Cansu Nur Çufal, aslen Rizeli olup İstanbul’da yaşamaktadır. 25 yaşında olan Cansu Nur Çufal Turizm sektöründe çalışmaktadır. 
İletişim Fakültesi mezunu ve Televizyon Sinema okumuş. Daha önce oyunculuk yapmış. Turizm sektörünü seçmesinin nedeni ise ileride yurtdışında yaşamayı düşünürse bu meslekle daha kolay iş bulacağını düşünmesidir.

Cansu Nur Çufal Resimleri



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder