26 Mart 2015 Perşembe

İŞTE BENİM STİLİM 27 MART KİM ELENDİ - TV8 İŞTE BENİM STİLİM 27 MARTTA ELENEN KİM

TV8 İŞTE BENİM STİLİM 27 MART KİM ELENDİ
Cuma akşamları eleme gecesi ile ekranlara gelmeye başlayan sevilen yarışma İşte Benim Stilim bu hafta da yine rengarenk ve heyecan dolu bir eleme gecesi ile ekranlarda olacaktır. 7 yarışmacının kaldığı İşte Benim Stilim'de bu hafta yani 27 Mart Cuma akşamı bir yarışmacı daha elenecek ve hayallerine veda edecek. 

Her hafta eleme gecelerinde konuk jüri üyesi olarak yer alan isimlerin yanı sıra, bu haftanın konuk jürisi ise Yılmaz Morgül olacak. Yılmaz Morgül sevilen şarkıları ile keyifli anlar yaşatırken birbirinden güzel yarışmacılar kıyafetleri ile nefesleri kesecekler. 

Her eleme gecesinde farklı konsept ile sahneye çıkan güzel yarışmacıların bu haftaki konsepti ise, Sahne Senin adlı konsept ile sahneye çıkacaklar ve performanslarını sergileyecekler. Jüri üyeleri ve konuk jürisi Yılmaz Morgül'ün yorumları ile puan almaya çalışan yarışmacılardan gecenin sonunda ise bir kişi elenecektir.

İşte Benim Stilim eleme gecesi 27 Mart Cuma akşamı birbirinden değerli jüri üyeleri ve konuk jüri üyeleri ile ekranlarda olacak.

İddialı yarışmacıların yer aldığı İşte Benim Sitilimde bakalım bu hafta 27 Martta kim elenecek ve büyük ödüle kim veda edecek. İzleyenlerin merakla bekledikleri ve artık yarışmada favori isimleri belli olmuş durumdayken, bakalım yarışmaya veda eden isim kim olacak. 
27 Mart Cuma
İşte Benim Stilimde Nihal ve Gülay Elendi

27 Mart Cuma akşamı Yarı final bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bu hafta iki isim elendi. Haftaya final bölümü ekranlara gelecek olan İşte Benim Stilimde bu hafta elenen iki ise Nihal Candan ve Gülay Hançer oldu.

Tv8 de Cuma akşamı eleme gecesi programı ile ekranlarda olacak olan yarışmada kimin elendiği belli olur olmaz sitemizden paylaşacağız. 27 Mart Cuma eleme gecesinde yarışmacılardan kim ne kadar puan aldı, kim kaç oy aldı ve jüri üyeleri kimin ismini söyledi gibi tüm bilgiler burada olacaktır.
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Sizlerde İşte Benim Sitilim yarışması hakkındaki düşüncelerinizi ve söylemek istediklerinizi yorum bölümünden yazarak paylaşmış olabilirsiniz. Yarışmada ki favoriniz kimdir veya yarışmada sevmediğiniz isim hakkındaki düşüncelerinizi diğer izleyiciler ile paylaşabilirsiniz.

İŞTE BENİM SİTİLİM 27 MART ELEME GECESİNDE YAŞANANLAR

İşte Benim Stilim 27 Mart eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alan .... oldu ve elenmek üzere seçilen ilk isim oldu. Ardından da yarışmacılara elemek istedikleri isim soruldu. İşte Benim Sitilim yarışmacıları elenmek üzere .... ismini söylediler.

YARIŞMACILAR KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ?

Emel .... gitsin dedi
Gülay .... gitsin dedi
Zeynep .... gitsin dedi
Nihal .... gitsin dedi
Nazlı .... gitsin dedi
Çiğdem .... gitsin dedi
İlbige .... gitsin dedi
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
..... ve ..... için son kararı jüri verdi. Oylamada işte jürinin verdiği oylar ile giden isim;

Nur Yerlitaş .... gitsin dedi. 
İvan Sert .... gitsin dedi. 
Uğurkan Erez .... gitsin dedi.
Kemal Doğulu .... gitsin dedi. 
Yılmaz Norgül .... gitsin dedi.

İşte Benim Sitilim'in TV8 ekranlarındaki 27 Mart eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim jürinin oyuyla ..... oldu. 

Sizce Bu Hafta Kim Elensin?

işte benim sitilim 27 mart eleme, tv8 işte benim sitilimden kim elendi, tv8 işte benim sitilim eleneni kim oldu, 27 mart cuma işte benim sitilim elenen isim kim, işte benim sitilim tv8 27 mart kim elendi, işte benim sitilimden elenen kim oldu, eleme gecesi işte benim sitilim kim elendi, 27.03.2015 işte benim sitilim kim elendi, tv8 işte benim sitilim benim kim elendi 27 mart, 27 martta tv8 işte benim sitilim benimde kim elendi, tv8 27 mart eleneni, işte benim sitilim eleme günü neden değişti, işte benim sitilim günü neden niye değişti,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder